sobota, 19 listopada 2011

Decoupagowe świeczniki w brązie

Hej! Tak jak zapowiadałam wczoraj, dziś pokaże Wam coś troszkę innego. Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie mam remont pokoju, chciałabym go "upiększyć" czymś innym. Już jakiś rok temu wraz z drewnianymi bransoletami kupiłam drewniane świeczniki do ozdobienia. I tak wieczorami powoli powstawało to oto "dzieło":


Jeszcze muszę dokupić tylko jakieś pasujące kolorystycznie świeczki-wkłady i dodatek ten będzie ukończony w 100%. Chciałam poinformować, że jest możliwość wykonania takich świeczników na zamówienie (cena powyższego zestawu 3 świeczników to 29zł). Kolor i wzór możliwy do zmiany :) Ja wybrałam brąz z delikatną beżo-brzoskwinią, bo mniej więcej takie kolory będą u mnie na ścianach :)

I co myślicie o takich świecznikach? Podobają się czy nie są w Waszym guście? ;]

4 komentarze:

  1. Śliczne są! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolnie wybrana rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)