wtorek, 10 stycznia 2012

Kilka słów po przerwie...

Witam Was moi kochani! Czy koś jeszcze tutaj zagląda? :) Tak wiem, ostatnio bardzo się rozpuściłam, ale to wszystko przez te przygotowania do świąt, później odłączyli mi internet i tak teraz powracam z nowymi pomysłami ;) Chciałabym wprowadzić kilka zmian na blogu, dodać do niego zupełnie inne treści. 

Zawsze interesowały mnie kosmetyki i stylizacje innych blogerek, dlatego też namiętnie śledzę blogi o tej tematyce. Moim pomysłem na urozmaicenie bloga jest wprowadzenie notek o kosmetykach, być może kiedyś pokuszę się na pokazanie jakiegoś makijażu, a może nawet jakieś stylizacje modowe ;) Tylko nie wiem czy byłby ktoś chętny na czytanie tego typu postów? Czy interesuje Was to?

Myślę, że notki pojawiałyby się częściej - gdyż na biżuterię nie mam zbyt wiele czasu. W ostatnim czasie robiłam na zamówienie wzory, które już tutaj pokazywałam, więc nie chciałam się powtarzać i Was zanudzać. Pojawiałyby się jakieś recenzje, opisy i wiele, wiele innych ;)

I wszystko zależy od Was - chcecie czytać takie posty? Bo nie chcę robić tego tylko dla siebie, jestem bardzo ciekawa, czy pomysł się przyjmie :)

Czekam na Wasze opinie w komentarzach :) ;*

3 komentarze:

  1. Oczywiście, że zaglądamy :) ja chętnie poczytam nie tylko o biżuterii ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i zaglądam.
    A takie urozmaicenie? Czemu nie. :) Sama obserwuję kilka takich blogów.
    Chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie wiesz, że chętnie poczytam o wszystkim ;DDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)