piątek, 10 lutego 2012

Bransolety plecione (czarna, biała i turkusowa)

Tym razem chciałabym Wam pokazać bransolety, które zrobiłam dla koleżanki na prezent (z okazji urodzin). Już jakiś czas temu pokazywałam Wam podobne na blogu - i od tamtej pory koleżanka była nimi zachwycona, więc myślę, że będzie to prezent trafiony w dziesiątkę :) Wybrałam jej ulubiony kolor - turkusowy i neutralne: czarny i biały. Oto one:


Gdyby ktoś był zainteresowany tego typu bransoletami to zapraszam, chętnie je wykonam dla Was :) 
Cena jednej bransolety to 16zł. 

Byłybyście zadowolone z takiego prezentu urodzinowego? Która podoba Wam się najbardziej? A może macie swoją wizję takiej bransolety? :)

13 komentarzy:

  1. o tak:) ta miętowa też już za mą chodzi chodzi jeszcze od czasu jak organizowałyśmy konkurs z nią jako nagroda;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jest długo wyczekiwany post! zapraszam!
    http://this-is-ginger.blogspot.com/2012/02/olaboga-zaniedbaam-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne branzosletki, bardzo oryginalne i niespotykane :) Bardzo bym się cieszyła gdybym taką od kogoś dostała. Najładniejsza moim zdaniem jest srebrna :)
    PozdrawiaM!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne :) najładniejsza jak dla mnie jest ta czarna. fajne są takie ozdoby robione własnymi rękami. zawsze są oryginalne i niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Turkusowa bardzo ładna, na pewno się spodobają :-)
    Pozdrawiam + zapraszam do mnie (uwielbiamkrakersy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłabym zadowolona jak najbardziej ;) biała i turkusowa są cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. super :D ja bym nosiła wszystkie trzy naraz :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)