środa, 8 lutego 2012

Lekcja makijażu – makijaż srebrno-zielony „Bad Girl”

Witam Was cieplutko :] Mam dla Was kolejny kpk makijażowi – srebrno-zielony makijaż, który już wcześniej pokazywałam tutaj. Poprzedni tutorial przypadł Wam do gustu, mam nadzieję, że i z tym tak będzie ;) Pozwolę sobie jeszcze przypomnieć o konkursie – więcej informacji.

Do przygotowania poniższego makijażu użyłam:
-         cienie z paletki Sleek „Bad Girl”: Innocence, Underground, Intoxicated, Nor.
-         czarna kredka do oczu,
-         baza pod cienie Joko Virtual,
-         czarny eye-liner Wibo,
-         tusz do rzęs Avon SuperShock,
-         tusz do rzęs Avon SuperEnchant.


  1. Na twarz nakładamy podkład, następnie na powiekę nanosimy bazę pod cienie.
  2. Czarną kredką rysujemy kreską wzdłuż górnych rzęs.
  3. Nakładamy srebrny cień (Underground) na namalowaną kreskę oraz w załamaniu.
  4. W pozostałe miejsce nakładamy zielono-złoty cień (Intoxicated) omijając wewnętrzny kącik oka.
  5. Białym perłowym cieniem (Innocence) wypełniamy wewnętrzny kącik oka. Delikatnie rozcieramy granicę makijażu (srebrny cień), możemy pomóc sobie jasnym cieniem.
  6. Dolną powiekę podkreślamy srebrnym cieniem (Underground).
  7. Eye-linerem malujemy cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs delikatnie wyciągając ją ku górze.
  8. Na linię wodną nanosimy czarną kredkę/cień (Noir).
  9. Tuszujemy rzęsy.


I co myślicie o tym makijażu? Wykorzystacie ten pomysł na makijaż oka, czy raczej nie jest w waszym stylu?

18 komentarzy:

  1. ja mam zawsze problem z 3 krokiem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście doszłam do tego metodą prób i błędów - jak z całą resztą rzeczy :D ciężko jest mi wytłumaczyć jak znaleźć to miejsce do którego trzeba dojechać z cieniem :( mniej wiecej do momentu w ktorym zaczyna sie kosc i konczy oczodół - ciężko mi to wytłumaczyć :D

      Usuń
  2. Pięknie pokazane ;) Makijaż wygląda super tylko na zdjęciach nie widać tego zielono-złotego cienia :P Wygląda jak grafit czy coś (przynajmniej na moim laptopie) :D Ale jak dla mnie taki mocny makijaż BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mój cudowny aparacik nie podołał i zlał mi zieleń ze srebrem :D dziękuję :*

      Usuń
  3. ja mam dwie lewe ręcę do malowania :P ale makijaz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Kiedyś z chęcią skuszę się na tą paletę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślisz, że ten makijaż będzie pasował do piwnych oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak. przy brązowych oczach pięknie prezentują się zielenie i grafit. Jeszcze możesz zamienić tą zieleń na ciemny fiolet - będzie pięknie wydobywał kolor tęczówki :) pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam :D

      Usuń
  7. śliczny Ci wyszedl ten makijaż :)! A cienie sleek kocham <3 mam chwilowo nude tylko, ale przymierzam sie własnie do zakupu bad girl i oh special;). Super blog, dodaje do obserwowanych:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie perfekcyjny, tylko, że ja nie mam takiego talentu do malowania;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) zacznij od prostych makijaży oka, na spokojnie w domku w wolnej chwili, a nie przed samym wyjściem, bo wtedy zawsze wszystko na złość nie wychodzi :) do wszystkiego dochodzimy metodą prób i błędów :)

      Usuń
  9. ale Ty robisz piękne makijaże! Może przedstawisz coś w brązach? Bo to moje kolory i może się czegoś nauczę od Ciebie ;p również zapraszam na nowy post do mnie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) w brązach ukazał się już jeden makijaż: http://iv90-jewellery.blogspot.com/2012/01/makijaz-wieczorowy-sleek-oh-so-special.html

      ale wezmę Twoją prośbę pod uwagę przy tworzeniu kolejnych wpisów :) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)