poniedziałek, 20 lutego 2012

Lekcja makijażu - ocean

Witam. Dziś miałam szalony dzień na uczelni - od 8 do 18, a jutrzejszy dzień zapowiada się jeszcze gorzej :( Nie jestem zadowolona z mojego planu na ten semestr, ale mam nadzieję, że jakieś zajęcia uda się przełożyć i choć troszkę wcześniej wracać do domu :) Na odstresowanie się wstawiam kolejny kolorowy makijaż krok po kroku. Mam nadzieję, że mimo zajęć na uczelni i pisania pracy licencjackiej znajdę czas na dodawanie notek i zaglądanie na Wasze blogi ;) W tym poście opiszę niebiesko-żółte oko, które kojarzy mi się z oceanem :) Ojjj chyba marzą mi się już wakacje :D



Do wykonania tego makijażu użyłam:
*baza pod cienie Joko Virtual,
*cienie z paletki Sleek Curacao (Blue Lagoon, Blue Hawaiian, Screwdriver,  Purple Haze),
*czarna kredka Avon,
*tusz do rzęs Avon SuperEnchant.


1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie. Przyklejamy taśmę bezbarwną od zewnętrznego kącika oka, aż do brwi, dzięki czemu uzyskamy ostrą kreskę.
2. W załamaniu powieki i i wzdłuż linii rzęs nakładamy matowy niebieski cień (Blue Lagoon).
3. Na środek powieki nakładamy matowy błękitny cień (Blue Hawaiian) i delikatnie rozcieramy z niebieskim cieniem.
4. Następnie nakładamy żółty matowy cień (Screwdriver) w wewnętrznym kąciku oka i rozcieramy go z błękitem. Odklejamy taśmę.
5. Fioletowym cieniem (Purple Haze) podkreślamy dolną powiekę.

6. Na linię wodną nanosimy czarną kredkę/eyeliner.
7. Na górnej powiece rysujemy cieniutką kreskę eye-linerem i wyciągamy ją delikatnie do góry.
8. Tuszujemy rzęsy.


 Chętnie zmalowałabym sobie taki makijaż jutro na poprawę humoru ;)

15 komentarzy:

  1. jaki piękny, ale też odważny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak to wszystko opisałas krok po kroku :) Można ładnie wszystko "skopiować" na żywo :).

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    P.S. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie prawa przysługują Ci jako Konsumentce - zapraszam do nas :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Kochana, kusisz tymi wakacjami coraz bardziej. Ale dobrze! Przynajmniej pomarzyć można!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż wyszedł przepiękny! Bardzo wakacyjny :)
    Ja też w tym roku piszę pracę licencjacką, więc znam ten ból. Trzymam za Ciebie kciuki! :*

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) świetna robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna to jesteś TY :D ja przeważnie zawsze malowałam sobie na powiece cienką kreseczkę jakimś cieniem i tyle a wchodząc na Twojego bloga i oglądając Twe makijaże zachęciłam się do kupna paletki i zaczęcia malowania powiek w podobny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za wygodny nie jest,ale da się przyzwyczaić ;)
    Ale ładny błękit ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny makijaż . : ) Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow pieknie pomalowala si super zdjecia z robilas chyba w najlepszych momentach :)) !
    ale ja niestety jesli chodzi o makijaze jestem lama xDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. robi wrażenie ten makijaż ;o
    a perfumy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze cudny makijaż ;)
    Zostałaś otagowana na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż . Zapraszam do mnie . Jeśli ci się spodoba mój profil dodaj do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń
  13. fenomenalny makijaż!
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)