poniedziałek, 27 lutego 2012

Lekcja makijażu - pomarańczowe szaleństwo

Witam Was! Przepraszam, że nie odwiedzam zbyt często Waszych blogów, ale na chwilę obecną mam straszne zamieszanie. Na poniedziałek mam oddać pierwszy rozdział pracy licencjackiej, poświęciłam na to piątek, sobotę i niedzielę, a jestem dopiero w połowie :( Już mam po dziurki w nosie tych wszystkich funduszy, przedsiębiorstw itp. itd. Ponadto dochodzą inne przedmioty, zajęcia do późna i tym oto sposobem mam zawalone całe dnie. Po powrocie do domu mam ochotę tylko wziąć gorącą kąpiel, przeczytać książkę i położyć się spać. 


Dziś dodaję ostatni kpk z pokazywanych kolorowych makijaży. Szkoda, że pogoda nie sprzyja takim makijażom, bo chętnie bym go ponosiła ;) 



Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:
*baza pod cienie Joko Virtual,
*cienie z paletki Sleek Curacao (Espresso Martini, Bloody Mary, Tequila Sunrise, Screwdriver, Apres Midori),
*czarna kredka Avon,
*tusz do rzęs Avon SuperEnchant.


1. Standardowo na powiekę nakładamy bazę pod cienie :) Przyklejamy taśmę bezbarwną od zewnętrznego kącika oka, aż do brwi, dzięki czemu uzyskamy ostre zakończenie makijażu. 
2. W załamaniu powieki i i wzdłuż linii rzęs nakładamy matowy czarny cień (Espresso Martini).
3. Następnie nakładamy czerwony, matowy cień (Bloody Mary) delikatnie cieniując go z poprzednim cieniem.  
4. Następnie nakładamy pomarańczowy perłowy cień (Tequila Sunrise) omijając wewnętrzny kącik oka.
5. Żółtym matowym cieniem (Screwdriver) wypełniamy wewnętrzny kącik oka i malujemy dolną powiekę do mniej więcej do 1/3 długości. Odklejamy taśmę.
6. Pozostałą część dolnej powieki podkreślamy zielonym perłowym cieniem (Apres Midori) i wyciągamy ją aż pod łuk brwiowy
7. Na linię wodną nanosimy czarną kredkę/eyeliner. 
8. Tuszujemy rzęsy.

 

14 komentarzy:

  1. lekcja makijażu bardzo mi się przyda na jakąś impreze, albo sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. meeega makijaż, pięknie dobrane odcienie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. znów GENIALNIE :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie, który dla Was przygotowałam na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. geeeeenialnie, rewelacyjnie ;) brak mi slow.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing eye make up ♥

    www.evictedbyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny niesamowity makijaż :D Dziewczyno masz do tego prawdziwą smykałke :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, bardzo wyrazisty, ale piekny :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż <3
    na pewno kiedyś zrobię :DD

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wyniki konkursu - proszę o skontaktowanie się z ewa.ark@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow very,very cool!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow śliczny ! ;)
    Nagrody doszły,dziękuję jeszcze raz ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo rozgrzewający makijaż :) niech już przyjdzie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)