poniedziałek, 13 lutego 2012

Lekcja makijażu - zachód słońca z paletką "Curacao"

Na samym wstępie chciałabym Wam wszystkim podziękować za liczne odwiedziny i bardzo miłe komentarze, które uskrzydlają i dają siłę do działania :) Wielu osobom wpadły w oko zaprezentowane makijaże z poprzedniego postu, więc już dziś dodaję pierwsze "krok po kroku" :) Na pierwszy ogień pójdzie "zachód słońca" ;)

Jednak zanim opiszę wszystko co i jak, chciałabym przypomnieć o moim małym konkursie, gdzie do wygrania są dwie bransolety i kosmetyki - więcej informacji tutaj. Czasu pozostało niewiele - na Wasze zgłoszenia czekam do 20 lutego (do godziny 24:00).





Do przygotowania przedstawionego makijażu użyłam:
*baza pod cienie Joko Virtual,
*cienie z paletki Sleek "Curacao" (Tequila Sunrise, Martini, Bloody Mary, Purple Haze, Espresso Martini),
*eye-liner Wibo (czarny),
*tusze do rzęs Avon SuperEnchant i SuperShock.






1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie.
2. W załamaniu powieki i i wzdłuż linii rzęs nakładamy fioletowy cień (Purple Haze).
3. Na środek powieki nakładamy czerwony cień (Bloody Mary) i delikatnie cieniujemy z fioletowym cieniem.
4. Następnie nakładamy pomarańczowy iskrzący cień (Tequila Sunset) omijając wewnętrzny kącik.
5. Biały cień (Martini) nakładamy w wewnętrzny kącik oka.
6. Fioletowym cieniem podkreślamy dolną powiekę
7. Na górnej powiece rysujemy cieniutką kreskę eye-linerem i wyciągamy ją delikatnie do góry.
8. Na linię wodną nanosimy czarną kredkę lub cień (Espresso Martini).
9. Tuszujemy rzęsy.



Chciałabym jeszcze poinformować, że uruchomiłam nową zakładkę na blogu - "Lekcje makijażu", gdzie szybko będziecie mogły znaleźć interesujący Was tutorial ;) Wszystkie makijaże w jednym miejscu - mam nadzieję, że ułatwi to korzystanie z bloga i uprzyjemni Wam pobyt tutaj.

 I jak oceniacie ten makijaż? Trudny, łatwy? Wypróbujecie? 

16 komentarzy:

  1. wakacje mi się przypomniały :) latem bardzo często uzywam takich kolorów, mam dość mrozów...

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę, baza rzeczywiście mocno podbija kolory ! W takim razie sobie sprawię, dziękuję Ci za radę :) Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na imprezy i wakcje idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wygląda jak zachód słońca ;D
    I nie ucichłam tylko właśnie obrabiam fotki na nową nie-odzieżową notke ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie oczywiście BOMBA!

    W sumie wydaje się on łatwy w wykonaniu, ale znając życie i tak mi nie wyjdzie tak dobrze. Ja mam zawsze problem z nałożeniem cieni aby tak dobrze wyglądały jak u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten zachód słońca ;) chociaż jak dla mnie ciut za mocny :D i rzeczywiście jest nawet łatwy do wykonania,bardzo przejrzyście napisałaś instrukcję :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetne pomysły na makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, jak zawsze zresztą :) Bardzo ładnie obrysowane oko i zauważyłam, że masz piękne brwi!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wow spodziewalam sie ze troche trudny bedzie do wykonania a tu prosze |! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam Cię na konkurs w którym do wygrania jest bon o wartości 100zł do wydania
    w sklepie internetowym dash 44:-)

    pozdrawiam!

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny! ja nie moge sie zmobilizowac ,żeby troche poeksperymentowac z makijazem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ty się pięknie malujesz! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. ach, chciałabym się umieć tak malować. na wakacje jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeży, lekki wesoły makijaż. Bardzo ładnie podkreśla oczy ;)
    Paletki Sleek'a są rewelacyjne.
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga ;)

    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)