piątek, 17 lutego 2012

Naszyjnik "perły plecione"

Witam cieplutko ;) Do znudzenia znów się przypominam z konkursikiem ;) Jeśli jest ktoś chętny na biżuterię i kosmetyki to zapraszam po szczegóły tutaj :) Dziś króciutki wpis - chciałam pokazać naszyjnik z perełek, opleciony drucikiem, tworząc swego rodzaju gniazdko/koszyczek ;) Perły w kolorze białym, nude, liliowym oraz czarnym zawieszone zostały na posrebrzanym łańcuszku z białymi perełkami.





Niestety już kończą mi się ferie, od poniedziałku znów trzeba wracać na uczelnię i na dodatek w tym semestrze muszę napisać pracę i się obronić - mam nadzieję, że nie będzie tak ciężko ;) Ale postaram się Was nie zaniedbywać i pisać jak najczęściej ;) W końcu będę mogła przetestować próbeczki z Dax Cosmetics (przez te 3 tygodnie mało gdzie się ruszałam z domu na dłużej) i wiele innych produktów ;) Kilka notek jest już w przygotowaniu - zdjęcia są, trzeba je tylko opisać, pamiętam również o obiecanych tutorialach kolorowych makijaży :D Wszystko niebawem pojawi się na blogu, mam nadzieję, że będziecie cierpliwe ;)

Pozdrawiam Was wszystkie z osobna i życzę udanego weekendu :* :)

14 komentarzy:

  1. fajne do takich bardziej stonowanych strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i pomysłowy :) Do jakiegoś patelowego stroju wiosną nada sie idealnie! Zdolniacha :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten naszyjnik! ;) śliczne perełki. Pozdrawiam i zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ostatni semestr i się bronie w czerwcu jak dobrze pójdzie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tak uwielbiam perełki, a Ty mi tu takie śliczności pokazujesz! niedługo zbankrutuję normalnie przez moją miłość do takich cudności ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancja i prostota w 1 to lubię!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o sprawdzenie maila! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog zapraszam do mnie + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś otagowana :D http://ilsalund89.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych-nie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)