sobota, 11 lutego 2012

Recenzja - paleta cieni Sleek "Curacao"

Witam moje wierne czytelniczki (i czytelników) :) Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje zakupy zrobione na www.paatal.pl. Kupiłam wtedy kolejne dwie paletki Sleek "Curacao" i "Acid". Dziś mam dla Was recenzję pierwszej z nich. Zapłaciłam za nią 22zł+koszty wysyłki (paletka ta na chwilę obecną dostępna jest w promocyjnej cenie). Cienie te już od dawna kusiły mnie swoimi kolorami i w końcu im uległam :)

Standardowo cienie otrzymujemy solidnie zapakowane w tekturowy kartonik ozdobiony kolorową grafiką. W czarnej solidnej i zgrabnej paletce otrzymujemy 12 cieni (każdy o wadze 1,1g), podwójny aplikator oraz duże praktyczne lusterko. Cienie zaraz po otworzeniu opakowania robią wrażenie - nie można oderwać od nich oczu! :) Nasycone, mocne kolory idealne do wiosennego i wakacyjnego makijażu. Jak we wszystkich znanych mi paletkach Sleek tak i w tej otrzymujemy mocno napigmentowane cienie. 


Poniżej przedstawię swatche oraz scharakteryzuję krótko każdy z cieni:

1. Tequila Sunrise - perłowy, pomarańczowy ze złotymi drobinkami
2. Martini - perłowy, biały
3. Blue Hawaiian - matowy, jasny błękit
4. Bloody Mary - matowy, czerwony
5. Screwdriver - matowy, żółty
6. Green Iguana - perłowy, turkusowo-zielony
7. Apres Midori - delikatnie perłowy, trawiasty zielony
8. Blue Lagoon - matowy, błękitny
9. Purple Haze - matowy, fiolet
10. Green Martini - perłowy, zgniła zieleń ze złotymi drobinkami
11. Singapore Sling - perłowy, mocny róż
12. Espresso Martini - matowy, czarny


Moje wrażenia? Kolejna świetna paletka Sleek'a, którą wręcz ubóstwiam. Cienie mocno napigmentowane, na powiece otrzymamy taki sam kolor jaki widoczny jest w pudełeczku. Z tej paletki żaden cień mi się nie osypuje (nawet czarny, co zdarzało się np. w "Bad Girl"). Cienie bardzo długo utrzymują się na powiekach, w połączeniu z bazą pod cienie będziecie bawić się całą noc bez poprawek makijażu oczu. Wiosną i latem kolory z tej paletki będą królować na moich powiekach. :) Cienie bardzo dobrze się rozcierają i cieniują, więc nawet początkujące osoby nie powinny mieć z tym większych problemów. Ich trwałość jest bardzo dobra, utrzymują się przez wiele godzin, a nałożone na bazę Joko pozostają na powiekach cały dzień lub całą noc bez poprawek. W paletce znajdziemy 6 matów oraz 6 kolorów perłowych. 
Także podsumowując - GORĄCO POLECAM :)

Kilka makijaży wykonanych tą paletką:


W najbliższym czasie na blogu pojawią się tutoriale do przedstawionych wyżej makijaży :)

Co uważacie o tej paletce? Kupiłybyście? A może już ją macie?

27 komentarzy:

  1. mam tylko jedną paletę Sleek Oh So Special, dlatego że ma ładne dzienne kolory, tych kolorowych nie kupowałam, rzadko sie maluję takimi kolorowymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje makijaże, są obłędne:) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo, miło czyta się komentarze tego typu, aż chce się zmalować coś nowego :) :* Pozdrawiam! :D

      Usuń
  4. bardzo ładne kolorki :)
    takie żywe

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow :D CUDOWNE! :D Najbardziej podoba mi się makijaż 1,2 i 4 :D Takie soczyste kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak egzotycznie aż miło się patrzy na takie kolory gdy wokół jest szaro :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, staram się odczarować tą pogodę. Już mam dosyć tych szarości ;)

      Usuń
  7. bardzo ładne są te kolory, lubię Sleeka za nasycone barwy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory istnie soczyste i piękne. Szkoda tylko, że nie umiałabym się nimi pomalować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ;) W tym tygodniu wrzucę krok po kroku do tych makijaży, możesz spróbować. Na pewno będzie Ci troszkę łatwiej ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. piekne kolory! niesamowicie soczyste:) chyba sie w nie zaopatrze na lato swietna sprawa:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:0 bede obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie soczyste ! ;D rewelacyjne, odpowiednie na każdą porę roku ;)
    pozdrawiam i również zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, niesamowite kolory. Chociaż przyznam, że makijaże odważne, trochę nie w moim stylu.

    Czy Ty jesteś kosmetyczką lub uczyłaś się w tym fachu? Dawno nie widziałam tak pięknie wykonanych makijażów!:))) Zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z tych rzeczy - jestem studentką trzeciego roku ekonomii :) Niestety nie miałam nic wspólnego z wizażem, nigdy nie byłam na żadnym kursie itp. Wszystko co prezentuję na blogu to moje amatorskie twory :) Dlatego też dostaję ogromnego kopa do zmalowania nowych makijaży, kiedy czytam takie pochlebne komentarze :) :* Bardzo miło się robi i mijają wszelkie wątpliwości, czy jest sens to robić i wstawiać zdjęcia, czy ktokolwiek chce to oglądać i czy się spodoba :)

      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  12. przerewelacyjne te makijaze zacznijmy od tego ! a paletki sleek sa genialne a skoor promocja.. to lece na paatal !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie pożałujesz ;) A na paatal zamawiałam pierwszy raz, ale jestem mega zadowolona. I paczuszka do mnie dotarła po 2 dniach ;) Dbają o klienta :D pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. juz od jakiegoś czasu się zastanawiam nad paletką z paatal ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory bardzo intensywne, ślicznie się je ogląda, ale pomalować nimi chyba bym się nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, żywe kolorki:) kocham sleek <3 mam nude :) i czaiłam sie wlasnie na zakup tej paletki oraz so special no i mnie przekonałas:). Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To tym bardziej podziwiam! Nigdy nie wątp w swoje możliwości i się nie poddawaj!:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory :)
    pierwsze oko mnie zahipnotyzowało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolory, ale w praktyce pewnie bym z nich rzadko korzystała. Pewnie zdecydowałabym się na nieco bardziej stonowaną wersję paletki, ale na razie kombinuję z Inglotem i Kobo :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurczę, cudowne kolorki ;) makijaze z ich użyciem również genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki :) chyba zamówię sobie też i ta paletkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...