środa, 22 lutego 2012

Wyniki konkursu kosmetyczno-biżuteryjnego

Witam! :) Dziś wyniku blogowego konkursu kosmetyczno-biżuteryjnego. Było wiele ciekawych odpowiedzi i ciężko było wybrać tą najlepszą. Jednak po długim rozmyślaniu w końcu zdecydowałam do kogo trafią te oto nagrody:


Odpowiedź, która najbardziej mi się spodobała brzmi następująco:

"Dlaczego ja powinnam wygrać? Ponieważ nagrody bardzo mi się podobają! Jestem wielką fanką bransoletek,obie są prześliczne-szczególnie ta z zawieszkami. Jako, że jestem nastolatką to wiadomo, że nie zawsze mam kasę żeby kupić wszystkie kosmetyki, które bym chciała, a pomadka każdej dziewczynie jest potrzebna."

Autorką tej wypowiedzi jest Blondie., której gratuluję. Chciałam również podziękować wszystkim tym, którzy poświęcili swój czas i również wzięli udział w konkursie ;)

Wszystkim tym, którym nie udało się wygrać w tym konkursie lub nie zdążyli wziąć w nim udziału zapraszam do Zoraidy, gdzie do wygrania jest moja biżuteria ;) Wygrana osoba będzie mogła wybrać dla siebie jedną z trzech bransolet. 


 Zachęcam wszystkich do udziału w konkursie. A już niedługo nowa notka na blogu - bądźcie czujne ;)

8 komentarzy:

  1. gratulacje

    Zapraszam do mojego konkursu:
    http://marysia-k.blogspot.com/2012/02/konkurs-z-partnerssa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej,wow wygrałam,dziękuję bardzo ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. entered competition and hope to atleast win something lol ♥

    http://evictedbyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem biorę udział, chociaż w życiu jeszcze nic nie wygrałam. Pomyślałam, że moja odpowiedź będzie zbyt banalna i dlatego zrezygnowałam a tu proszę;) gratulacje dla zwyciężczyni:) zapraszam do mnie:
    http://marysia-k.blogspot.com/2012/02/konkurs-z-partnerssa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)