wtorek, 6 marca 2012

Makijaż jesienny i promocje kosmetyczne

Witam! Dziś szybka notka. Makijaż raczej jesienny, bo w brązach i pomarańczach. Myślę, że spokojnie nada się na dzień i będzie pasował chyba do każdej tęczówki.

Do wykonania tego makijażu użyłam:
*bazy pod cienie Joko Virtual,
*cieni z paletek Sleek Oh So Special  (Wrapped Up)  i Curacao (Bloody Mary, Tequila Sunrise, Martini, Green Iguana),
*tuszu do rzęs Avon SuperEnchant.








***
Chciałabym Was jeszcze poinformować o promocji w Naturze - jeżeli lubicie pomadki ochronne Nivea to za niecałe 10zł możecie kupić dwa opakowania. Oto moje typy:





Polecam przejrzeć sobie aktualne gazetki promocyjne na stronach internetowych drogerii (Natura, Rossmann, Super-Pharm) - regularnie to robię i szukam jakiś promocji :) W ten sposób znalazłam Essence'ową promocję i tą z Nivea. Przeglądanie gazetek promocyjnych to już takie moje zboczenie - nieważne czy to gazetka z kosmetykami, artykułami spożywczymi, czy z innymi artykułami :)



12 komentarzy:

  1. ooo piękny! :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wyszedł śliczny- barwy kojarzące mi się wbrew pozorom nie z jesienią, a z zachodzącym słońcem w gorący, letni wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy stosujesz jakiś specjalny kosmetyk na rzęsy ? Moje są co prawda długie ale Twoje nieziemsko gęste !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niczego takiego na oczy nawet nie widziałam :) do rzęs posiadam jedynie tusze do rzęs :) jak czas i dobre światło pozwoli to zrobię recenzje tuszy do rzęs i pokażę je bez niczego :D

      pozdrawiam :D

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz i te oczy ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na pierwsze rozdanie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dziękuję! :*
    Kurcze marzy mi się ta paletka Sleek, piękny makijaż, ładne masz oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten make up :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, bardzo lubie te kolory, niestety nie umiem korzystać z cieni do powiek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam brazy :) cudny makijaz, chcialabym umiec sie az tak ladnie malowac jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż,

    pozdrawiam,
    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)