środa, 28 marca 2012

Wiosenny delikatny makijaż - fiolet

Jakiś czas temu zamówiłam sobie w Avon'ie tusz i w gratisie do niego przewidziany był cień w płynie. Powiem szczerze, że początkowo bardzo sceptycznie do niego podeszłam, wręcz byłam przekonana, że nic z niego nie będzie. Ale bardzo miło się rozczarowałam, gdy zobaczyłam jak ładnie prezentuje się na powiece i jak banalny jest w nałożeniu na powiekę :) Dziś przygotowałam delikatny, świeży wiosenny makijaż z wykorzystaniem tego cienia. Make-up idealny na dzień i z pewnością doda blasku ;)

Do wykonania tego makijażu użyłam:
*bazy pod cienie Joko Virtual,
*fioletowy cień Bell z serii Fashion & mat (nr 504),
*cień w kolorze brudnego różu w płynie Avon SuperShockVIVID,
*czarny eyeliner w żelu Essence,
*tuszu do rzęs Avon SuperEnchant,
*tuszu do rzęs Avon SuperShock.





12 komentarzy:

  1. jak nie lubie cieni brokatowych cieni,to tutaj prezentują się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, oczy są super rozświetlone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ła jak ślicznie :DD Pasują Ci takie kolorki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziewczęcy, ale jak dla mnie odrobinę za bardzo się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aamazing eye make up ♥

    http://evictedbyfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super lubię takie kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż trenuję aby wykonać takie perfekcyjne kreski, jak Twoje. NIestety przede mną jeszcze wiele prób. Zapraszam do mnie: http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)