czwartek, 7 czerwca 2012

Landrynkowy makijaż

Witam Was serdecznie! :*

Z okazji z długiego weekendu dodaję makijaż - troszkę mniej kolorowy niż ostatni, ale nadal w mocnej, neonowej tonacji. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspiracją i będziecie miały okazję do zaszalenia z makijażem :) 

Ja takie oko zrobiłam sobie na uczelnię i zrobił furorę. Dużo osób chwaliło nasycone kolorki cieni i że nie są wulgarnie-brokatowe - a to tylko zasługa Sleeka ;)

Do wykonania makijażu użyłam podkładu Rimmel, pudru sypkiego Manhattan, bazy ArtDeco, cieni Sleek (Acid) oraz Manhattan, tuszu do rzęs firmy Avon, a także perełek brązujących z Avonu. 



A tak prezentowała się całość - kiedyś jedna z Was napisała, że chciałaby zobaczyć całą twarz z kolorowymi oczkami, więc dodaję takie zdjęcia. Za głupie miny i zdjęcia "z ręki" przepraszam, ale o godzinie 7 rano nie miałam innego fotografa poza sobą ;)


Mam nadzieję, że nikogo nie przestraszyłam ;)

13 komentarzy:

  1. oj tam, ślicznie wyszłaś. :)
    świetnie wygląda taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie!! Śliczny makijaż :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrane kolory a makijaż cudowny! :) nie dziwię się że był on zachwalany przez koleżanki na uczelni :)
    A powiedz mi kochana jaki mogłaby mi doradzić podkład? chodzi mi o jakiś bardzo jasny, który nie tworzy efektu maski , wygląda naturalnie na twarzy i w miarę długo się utrzymuje :P i coś na zlikwidowanie albo ukrycie zaczerwienień na twarzy :( pomóż! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż. :)

    Zapraszam do obserwowania, nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Ciebie landryneczka kochanie ;* Super połączone kolorki! :) I uwielbiam Twoje usta ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie śliczny ten makijaż, ja niestety obawiam się, że sama takiego zrobić bym nie umiała. Podziwiam;D
    Tymczsem zapraszam do obserwowania moich kulinarnych poczynań:

    http://smaki-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi!! nice blog! would you like to follow each other? let me know on my blog dear :):)

    Kisses from spain! muaaack!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, odważny, kolorowy :)
    żebym ja takie coś umiała zmalować ehhh :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)