piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje

Hej ;) Jak miło Was powitać ponownie, po burzliwych i pracowitych tygodniach. W końcu w spokoju mogę powrócić do świata wirtualnego, do blogowania, dzielenia się z Wami moimi pracami,pasjami :) Tak nieskromnie chciałabym się pochwalić, że w środę obroniłam licencjata, z czego jestem bardzo szczęśliwa, bo przez ostatnie 2 tygodnie nie wychodziłam z notatek i opracowań, bo kułam pytania na obronę. Ale wszystko poszło po mojej myśli, teraz trzeba tylko zalogować się na magisterkę i kontynuować swoją edukację na PŚk ;)

Wakacje, wakacje, w końcu można troszkę odpocząć, poczytać książki, zrobić nowe prace, makijaże, którymi oczywiście się z Wami podzielę na blogu ;) Ale mój dzisiejszy plan to ogarnięcie pokoju, poukładanie ciuszków w szafie, kosmetyków itp ;) Muszę się oczyścić, wejść z nową energią w ten letni czas, zrobić coś dla siebie, bo ostatnio tak się zapuściłam, że aż wstyd się przyznać ;P Ale przede wszystkim muszę odpocząć psychicznie, bo ten stres mnie wykańczał - nie mogłam spać po nocach, bolał mnie brzuch brrrr jak to dobrze, że już mam to za sobą ;)

Także niedługo spodziewajcie się nowej notki, a tymczasem ja wybywam robić porządki ;) Mój ideał:


Może uda mi się coś podobnego osiągnąć w swojej szafie i oby jak najdłużej ;) 
Buziaki :* ;)

7 komentarzy:

  1. Ostatnio tez robilam, nieco oproznilam moja szae... milych wakacji ;) Buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ochrony i życzę udanych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :):)
    miłych porządków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planuję zrobić wielkie porządki w mojej szafie. :)

    Zapraszam do siebie, nowy wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. garderoba jak marzenie! <3
    zapraszam do mnie na blogi;) i do ich obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie... Jak zrobić te "zakładki" które widać na gorze Twojego bloga? Będę wdzięczna jeśli odpiszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale wygląda :)

    Oczywiście obserwuję...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)