poniedziałek, 30 lipca 2012

Perły w złocie - bransoleta

Witam :)

Jak Wam leci czas, wakacje? Opalone, wypoczęte? ;) Ja codziennie robię to samo: zajmuję się domem, gotuje, piorę, prasuję, oglądam seriale, opalam się i przede wszystkim się NUDZĘ :( Ale z nadmiaru wolnego czasu czasem coś fajnego powstanie ;)

Tym razem stworzyłam bransoletę z białych pereł wykończoną elementami w złotym kolorze. Długość bransolety to 18,5 cm+4 cm przedłużający łańcuszek. Istnieje możliwość wykonania podobnej bransolety w innym kolorze.



cena: 12 zł

 Lubicie biżuterię w kolorze złota? Czy wolicie srebrny kolor? 

11 komentarzy:

  1. Wow! Naprawde sliczna bransoletka, podoba mi sie bardzo :) buziaki, zapraszam na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też praktycznie codziennie się nudzę .. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie za złotem nie przepadam. Zdecydowanie wolę srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bransoletka! :) sama chciałabym pojechać do Sandomierza ale to kawałek drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutka, ale ja lepiej czuję się w srebrze :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta a zarazem piękna i elegancka :)
    Gratuluję :)

    Co do kolorów biżuterii - to kiedyś preferowałam tylko srebro, dziś oba ale chyba złote nawet bardziej ;p

    PS. Zapraszam do mnie - oryginalny naszyjnik, który może stanie się hitem tego lata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ładna :) ja też miałąm wziąć się za tworzenia biżuteri ale mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam słabość do takich bransoletek!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Preferuję jednak srebro i chociaz bardzo podobają mi się perły nigdy ich nie noszę, chyba nie mam ich do czego założyć, albo po prostu nie czuję się w nich. Bransoletka bardzo ładna:)) Pewnie bardzo podobałaby się mojej mamie, a to przebojowa z niej babka!! ;);)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)