poniedziałek, 23 lipca 2012

Pierzaste kolczyki

Hej ;)

Niedawno dotarła do mnie paczuszka z półfabrykatami do biżuterii i wzięłam się do pracy. Na pierwszy ogień poszły kolorowe piórka (teraz żałuję, że nie zamówiłam więcej kolorów, choć na początku ich wielkość mnie przeraziła).

Były to moje pierwsze podejścia do piórkowych kolczyków, im dalej tym więcej z nimi kombinowałam :) Oceńcie jak to wyszło:


Piórka są czerwone - lampa błyskowa przekłamała kolor ;(
cena:
błękitne - 5zł
czerwone - 6zł
fioletowo-białe - 10zł

Zapraszam do zakupu ;) Możliwość wykonania w dowolnym wzorze i kolorze.

 Lubicie/Nosicie pierzaste kolczyki? Który z zaprezentowanych wzorów najbardziej Wam odpowiada? 

7 komentarzy:

  1. zgłosiłaś się do konkursu u mnie, niestety zaszła mała zmiana trzeba jeszcze dodatkowo odpowiedzieć na jedno pytanie (wcale nie trudne :P) czemu? Losowanie jest loterią i podlega karze (jeśli nie masz zgody Ministra), jak się ostatnio okazało. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam już piórkowe kolczyki i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi się fioletowo-białe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)