czwartek, 26 lipca 2012

Wyprzedaże sklepowe - część druga

Hejka :*

W ubiegłym tygodniu znów wybrałam się na zakupy wyprzedażowe i to już KONIEC! Więcej nigdzie nie idę, bo za dużo pieniędzy wydaję na ubrania :P Obeszłam całą galerię, kupiłam tylko pasek w Housie. Na sam koniec weszłam do C&A - za namową mamy i tam aż oczy mi się zaświeciły :P Duże przeceny, ciekawe ciuszki i tak poszło sobie 140 zł. Ale nie żałuję i wydaje mi się, że zapłaciłam bardzo mało jak za taką ilość ciuszków. Oceńcie same ;)


C&A - 14,90 zł

C&A - 14,90 zł

C&A - 14,90 zł
Ta bluzeczka jest do kupienia w hurtowni awanti - za 22zł ;)

 C&A - 19,90 zł 
C&A - 14,90 zł
C&A szare tregginsy z zamkiem - 29,90 zł; niebieskie jeansy - 29,90 zł
House - 9,90 zł


Ja jestem strasznie zadowolona z tych niebieskich spodni, zielonej bluzki-mgiełki i białych t-shirtów ;)


 A Wam wpadło coś w oko? 

13 komentarzy:

  1. wow pięknie upolowałaś :) super! Koszulka Z kociakiem jest słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooł ładnie sie obkupilas! ;) buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się zielona bluzka ale nie miałam pojęcia że avanti ma prawo sprzedawać to co c&a w danym momencie

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluzeczka z kotkiem podbiła moje serce ;>

    ale ta na której widnieje plaża też niczego sobie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkie rzeczy z C&A mi się bardzo podobają, mam szczególną ochotę na te legginsy, ale obawiam się, że już ich nie zastanę w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieta da radę nawet z dychą w kieszeni i przetrwa cały miesiąc dla pięknych ciuszków;)

    Zapraszam na konkurs gdzie możesz wygrać piękne kolczyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia koszulka z C&A jest bardzo fajna. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne są te koszulki, mają super nadruki, ta tropikalna najfajniejsza :) wyłapałaś naprawdę świetne okazje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia koszulka jest przecudowna <3 i to naprawdę małe pieniądze jak na taka ilość ;))

    Zapraszam do siebie ;) http://stylizo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)