środa, 25 lipca 2012

Zmiany na blogu

Witam :D

Jak już pewnie zauważyłyście na blogu troszkę się pozmieniało ;) Już znudził mi się stary wygląd i postanowiłam coś zmienić, odświeżyć bloga. Padło na kolor różowy :D

Dodatkowo pojawiła się nowa zakładka "Katalog biżuterii", w której znajdziecie wszystkie moje dotychczasowe prace. Strona jest jeszcze w budowie, ale większość prac jest już dodanych :)

I małe porównanie:




 Który wygląd jest według Was lepszy? Zielony czy różowy? 

Jutro nowa notka - kolejne zakupowe szaleństwa na wyprzedażach. Bądźcie czujne ;)

13 komentarzy:

  1. ooooo jak różowo! :) Fajnie, fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W rozu genialnie wyglada! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście różowy :) ( nie mam mani na punkcie różu..., ale wygląda lepiej)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiana oczywiscie na plus i to duży, teraz blog jest przyjemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie teraz jest o wiele lepiej:) Kolorowo i przyjemnie! Zmiany jak najbardziej na PLUS!!:!)

    OdpowiedzUsuń
  6. będę się musiała trochę przyzwyczajać ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, zawsze potrzebne są zmiany. ja też ostatnio wprowadzalam zmiany i wyszlo na dobre :d.

    OdpowiedzUsuń
  8. ejj podoba mi się ;D
    dziko w oczach ale to nic przyzwyczają się :P
    a to niebieskie coś nad nagłówkiem tak ma być? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie chciałam to usunąć, ale nie mam pojęcia jak :( muszę jeszcze poprzeglądać w ustawieniach i może się uda ;)

    Też na razie jest mi dziwnie, ale myślę, że jest lepiej niż przedtem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiscie wyglada o niebo lepiej :) dobry ruch!
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba 'wystroje' blogów mają w sobie coś wyjątkowego, a zmiany są potrzebne, więc niech teraz zostanie ten, który jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten obecny jest super- taki ciepły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)