wtorek, 28 sierpnia 2012

Darmowe kosmetyki Paese - zdjęcia

Hej! :)

Dziś szybciutko chciałam się Wam pochwalić moją paczuszką z "darmowymi kosmetykami Paese" (płacimy 22zł za wysyłkę i dostajemy 6 kosmetyków - pełnowymiarowych oczywiście" - więcej info tutaj. Pokaże Wam co mi przyszło w paczuszce - powiem szczerze, że tak "na oko" to ze wszystkiego jestem zadowolona :) Zobaczę jak wszystko będzie wyglądać po nałożeniu, ale w opakowaniach mi się bardzo podoba, choć maskara ma dziwną szczoteczkę ;)





I z fleszem:

*maskara SUPRA LASH wydłuża i rozdziela nr 03 - czarna, cena: 24,90 zł,
*błyszczyk Colore Mio nr 504 - różowy,  cena: 9,90 zł, 
*konturówka do oczu nr 9 - brązowa,  cena: 13,90 zł, 
*cień do powiek "Światło toskanii" - fioletowy z drobinkami,  cena: ,90 zł,
*lakier pękający nr 306 - złoty,  cena: 13,90 zł,
*puder brązujący  nr 2,  cena: 22,90 zł. 

Tak wyglądało moje pudełeczko, myślę że za te 22 zł opłacało się i to bardzo :)

 A czy któraś z Was skusiła się na tę promocję? Co dostałyście w swoich paczuszkach? :) 
 Miałyście któryś z tych kosmetyków? Polecacie? 

34 komentarze:

  1. pierwszy raz mam kontakt z kosmetykami mariza - dostałam je do testów wyczekuj recenzji :) / za 22 zł opłacało się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm jeszcze żadnych nie miałam! : ) ; ) kosmetyki wyglądają zachęcająco ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam podkład i puder :) nawet niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam tą paczuszkę, w niedzielę wysłałam przelew.. Ciekawe kiedy dojdzie przesyłka ;)
    I na pewno znajdę w niej to samo tylko inne kolory ;P obym dostała coś co podpasuje mojej jasnej buźce - bo jak za ciemne to bez sensu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jutro, albo w czwartek będzie u Ciebie :) jak dotrze to koniecznie daj znać co Ci przyszło :D

      Usuń
  5. w sumie to przydałby mi się tylko puder brązujący i tusz, reszta eee nie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. bo ja to np. ani pękaczy nie lubię, ani błyszczyków, ani konturówek w tym kolorze ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ciekawe jak sprawdzi się pękacz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też sie zastanawiam czy nie zamówić . Chyba samo otwieranie i sprawdzanie paczki co nam sie trafiło jest najfajniejsze z tego wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, człowiek otwiera i nie wie co znajdzie w środku ;)

      Usuń
  9. Uu super kosmetyki . ;)
    Super masz bloga . :d
    Zapraszaam do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam w czwartek wieczorem, a dziś rano kurier był u mnie z paczuszką :)

      Usuń
  11. oo super paczka ;D
    ja właśnie wczoraj sb zamówiłam, mam nadzieję, że też będę zadowolona, bo naprawdę się opłaci ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieje, że przyjdą Ci fajne rzeczy ;)

      Usuń
  12. ten cien do powiek i blyszczyk do ust wygladaja ciekawie ... tz.podobaja mi sie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupowałam cienie koleżance w prezencie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. już kiedyś była ta promocja :)
    się trochę spłukałam, wiec sobie odpuszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. a kiedy wysałas im pieniądze jak długo czekałaś na paczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czwartek wieczorem zrobiłam przelew, a paczuszka dziś była u mnie ;) pozdrawiam

      Usuń
  16. chce to zmaowic ale kase bede miala dopiero we wrzesniu.. myslisz ze sie jesczez zalapie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj warto ! :) Bardzo fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie z mamą przelałyśmy kase i wysłałyśmy maila ;P
    Kiedyś skorzystałam z promocji za 10zł 3 kosmetyki ;) I byłam zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś przyszła paczka, otrzymałam zielony cień do powiek chętnie bym go wymieniła. Właściwie jest taki miętowy nr 907. Liczyłam na jakiś róż beż coś w tym stylu. Twój kolor jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do kolorków cieni to wiadomo, loteria, nigdy nie wiadomo co się trafi w takiej paczuszcze. A co jeszcze dostałaś? :)

      Usuń
  20. Nie korzystałam z takiej promocji .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)