środa, 15 sierpnia 2012

Nagrody, zakupy oraz przypominajka ;)

Hej :*

Dziś taka luźna notka. Jakiś czas temu pisałam recenzję paletki Sleek'a zakupioną na PaaTal.pl i zgłosiłam ją do konkursu na Facebooku. Dzięki niej wygrałam nagrodę-niespodziankę ;) Wczoraj do mnie dotarła i byłam bardzo mile zaskoczona, trafili w mój gust. Zobaczcie co było w paczuszce:



Zestaw Beckham Signature - woda toaletowa 15ml oraz żel pod prysznic 75ml, a także konturówka do ust. Te perfumy już dawno mi się podobały, więc jestem nimi zachwycona ;)

***

Wczoraj za namową koleżanki zarejestrowałam się by odebrać swój ShinyBox. Jest to pudełeczko z darmowymi kosmetykami. Aby je otrzymać trzeba zebrać sto punktów-gwiazdek. Punkty możemy zbierać przez wypełnienie ankiety, zapraszanie znajomych oraz zakupy w określonych sklepach internetowych.

Zapraszam Was do zabawy i do odebrania swojego pudełeczka.
Będę wdzięczna za rejestrację z mojego linku polecającego :)

Pewnie część z Was już założyła swoje konta, ale te które jeszcze tego nie zrobiły gorąco zachęcam.

***

I ostatnia część notki - moje ostatnie zakupy. Nic specjalnego, kremik, lakier do paznokci, płyn do demakijażu oczu oraz niebieski liner - z niego jestem najbardziej zadowolona, bo uwielbiam kosmetyki kolorowe ;)



***

Przypominam również o konkursie-giveawayu ;) Więcej informacji TUTAJ.


15 komentarzy:

  1. Prezent niespodzianka świetny! :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezbarwne lakiery sa obowiazkiem w kolekcji kazdeo kosmetykomaniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paczka. ;):D
    gratuluję ;)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak pachnie ten perfumik ;> a konturówkę pokazuj na oczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenciki, też właśnie jestem ciekawa jego zapachu, jeszcze nie spotkałam się z testerem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne nagrody;))
    zazdroszcze;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę!!! super kochana!!

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    JAK ZAWSZE POZDRAWIAM I ZAPRASZAM:):*:p

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na rozdanie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)