wtorek, 7 sierpnia 2012

Ombre nails - podejście pierwsze - kremowy+fioletowy+niebieski

Hej!

Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi wczorajszymi próbami z "ombre nails". Widziałam już paznokcie wykonane w ten sposób na wielu blogach i stronach, i zawsze mi się strasznie podobały ;) Wczoraj postanowiłam pierwszy raz spróbować i sprawdzić co mi z tego wyjdzie :P Jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona, efekt takich pazurków jest niesamowity i niespotykany ;)



Moje ombre nails jest w kolorze kremowym, fioletowym oraz niebieskim.

Wykorzystałam lakiery:
* Essence "Colour & go" nr 44 Modern romance,
* Miss sporty "Clubbing Colours" nr 344
* Niebieski Noname,
* odżywka Sally Hansen (z braku przeźroczystego lakieru) :D
* zwykła gąbeczka.

Tak prezentują się moje pazurki - przepraszam za brzydki kształt, ale ostatnio mi się połamały i musiałam je poprzycinać ;)


A jeśli ktoś nie wie jak wykonuje się takie pazurki odsyłam do zdjęcia kpk - znalezione w internecie:



 I jak oceniacie moje początki? Malujecie w taki sposób swoje pazurki? :) 

 Jakie macie sposoby na poparzoną skórę (od słońca)? Wczoraj troszkę przesadziłam i mam całą 
 czerwoną twarz :) Co mi polecicie? 

17 komentarzy:

  1. ja kiedyś próbowałam i mi nie wyszły a są piękne! spróbuję jeszcze raz :D dobre kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglada z trzech kolorów.ja robiłam z dwóch, muszę teraz wyprobowac trzy;))

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjne zestawienie kolorków
    wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde fajnie to wyglada,jeszcze nie wypróbowałam , liczę na to że dodasz kolejność robienia takich kolorowych ;) ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, delikatne przejścia Ci wyszły podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pięknie Ci wyszły, mi by nigdy coś takiego nie wyszło więc bardzo Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez mialam ochote na nich pokrzyczec :D potem sie tlumaczyli, no ale nie zawsze mozna miec dobry dzien... Pierwsze ombre wyszlo ci naprawde dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest nieziemski, niezmiernie oryginalny, ciekawy, i po prostu fajowy.
    Wybvrałaś fajną tematykę oraz świetnie se z nią radzisz.
    Pozdriawam i mam nadzieję, że tym komentarzem dostaniesz motywacji do daleszego
    tworzeniatz. pisania postów.

    xoxo, Kasia

    Zapraszam na swoją stronę i liczę na rewanż : http://modedouceur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na pierwsze podejście wyszło super ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyszło no i tyle kolorów !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, świetne świetne świetne <3 Mega po prostu i te śliczne kolorki <3 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzam się do tego ombre, ale odwagi mi brak, że nic mi nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)