czwartek, 23 sierpnia 2012

Słoneczny naszyjnik

Hej! :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać mój najnowszy wyrób - naszyjnik z drewnianych koralików w wesołych, ciepłych kolorach - żółtym, pomarańczowym, różowym i czerwonym. Moją inspiracją był ten naszyjnik, jednak troszkę go rozbudowałam i wybrałam żywsze, wesołe kolory :) Naszyjnik wpasowuje się w obecne trendy - jest masywny, kolorowy, ale i równocześnie bardzo lekki :) W najszerszym miejscu mierzy on 6,5 cm, natomiast jego długość to około 40 cm.


cena:
naszyjnik - 45 zł

I jeszcze mała zapowiedź kolejnego makijażowego posta ;)

24 komentarze:

  1. przeszłaś samą siebie! jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jestem z niego mega dumna, hehe

      Usuń
  2. oh meeeeega jest :D ale mężuś chyba mi nie podaruje ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Prze piękny :D Strasznie mi się spodobał od pierwszego wejrzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego to ja jeszcze nie widziałam! :-) Fajny, tylko pewnie mega precyzyjna robota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepiękny! A do tego tak cudowna kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :)
    P.S ja rowniez obserwuje i wpisałam na swoją liste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu cudo ten naszyjnik!!! ile czasu zajmuje Ci jego zrobienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* taki naszyjnik to około jednego dnia ;)

      Usuń
  8. cudowny :)
    już nie mogę się doczekać kolejnego postu ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze,że jesteś dumna,bo masz z czego być :) Cudny :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny, w kolorze turkusu też byłby piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na zdjęciach fajny, chociaż trochę nie w moim stylu :>

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno poprawi humor w tak niepogodne dni ! nowość u mnie w przyszłym tyg, kisses x

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny to za malo powiedziane - naszyjnik jest po prostu cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny jest :) ożywi zwykły strój.

    Zapraszam na rozdanie z okazji pierwszych urodzin mojego bloga, możesz wygrać kosmetyczkę z niespodziankową zawartością. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)