piątek, 3 sierpnia 2012

Srebrna bransoleta Swarovski - bicone & perły (różowa)

Witam! ;)

Na dziś przygotowałam bransoletki z kryształami Swarovski. Bransoleta jest delikatna, elegancka i pasuje do większości stylizacji. Może być noszona na co dzień, jak i wykorzystywana przy bardziej oficjalnych wyjściach.

Bransoleta składa się z kryształków w kolorze Rose, Fuchsia, Crystal oraz Crystal AB, a także z perełki słodkowodnej. Całość wykończona srebrnymi elementami. Długość bransolety to 17,5 cm+2 cm (przedłużający łańcuszek). 



cena:
bransoleta - 39 zł

 I jak podoba Wam się efekt końcowy? 

12 komentarzy:

  1. Kochana ale się rozszalałaś :) bransoletka jest taka delikatnaaaa :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam za dużo wolnego czasu ;) właśnie tworzę kolejne dwie bransoletki w tym stylu tylko w innych kolorach :)
      Mi strasznie się spodobały te bransoletki, delikatne, kobiece, myślę, że mogą fajnie wyglądać np we dwie na ręce ;)

      jutro pewnie któraś z nich pojawi się na blogu ;) mam Wam jeszcze tyyyyle rzeczy do pokazania :)

      Buziaki :*

      Usuń
  2. Cudowna idealny dodatek podkreślający kobiecość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięęęęęękna! żałuję, że nie mam akurat pieniędzy:(
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory piękne, ale osobiście wolę bransoletki albo z jednym elementem, albo "całe" - wypełnione koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciała bym taką dostać !!!!!!!!!!!!!!! śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna , taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne jest to różowe serduszko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)