sobota, 8 września 2012

Bransoleta Swarovski Crystal & White Pearl

Hej! :)

Dziś chciałam Wam pokazać bransoletkę z kryształków i pereł Swarovskiego. Kryształki są w kolorze Crystal (całkowicie przeźroczyste), a perełki są białego koloru (Pearl White). Całość wykończona srebrem próby 925. Bransoleta jest delikatna, elegancka, kobieca. Składa się ona z trzech sznurów kryształów i perełek. Pięknie mieni się w świetle dziennym, a światło sztuczne znacznie potęguje ten efekt ;)  Bransoleta ma około 18 cm długości. Istnieje możliwość przedłużenia (dodanie łańcuszka przedłużającego).


cena:
bransoleta - 65 zł

Obecnie pracuję nad kolczykami i naszyjnikiem do kompletu ;)

15 komentarzy:

  1. prześliczna jest :)
    zapraszam na moje małe rozdanie
    http://karolajnaaax333.blogspot.com/2012/09/pierwsze-moje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna :) uwielbiam bransoletki, mam ich mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
  3. oo cudowna ♥
    bardzo mi się podoba ;)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna :) pewnie kupę roboty?

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem szczerze wybrałabym taką biżuterię do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu ty takie cudeńka tworzysz, że aż ślina cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to jest piękne... Aż mnie zamurowało, a jestem totalną i nieokiełznaną gadułą. Cudo...

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciekawa za niedługo ja wrzucę swoją bransoletkę z tych kryształków którą stworzyłam w przypływie życiowego głębokiego doła a która podbiła moje serce i serce koleżanek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)