środa, 19 września 2012

Kolczyki Swarovski - perełki w kryształkach

Hej! :)

Witam Was kochane, jak minął Wam ten weekend? Ja bawiłam się na weselu, było super: panna młoda wyglądała przepięknie, spotkałam się z całą rodzinką, pośmieliśmy się, wytańczyliśmy. Tylko szkoda, że takie imprezy zdarzają się tak rzadko :(

Dziś chciałam Wam pokazać kolczyki, które zrobiłam do tej bransoletki. Kolczyki wykonane są z kryształków Swarovski w kolorze Crystal oraz pereł Swarovski w kolorze White Pearl. Kolczyki idealnie będą współgrać z sukniami ślubnymi.  Kolczyki mają około 6,5 cm długości (długość wraz z biglem) i składają się one z kryształków o wielkości 4 mm oraz pereł o wielkości 4, 6 i 8 mm. Całość wykończona srebrem próby 925.

Idealnie pasują do sukni ślubnych oraz wielu wieczorowych kreacji.


cena:
kolczyki - 45 zł
bransoletka - 65 zł

 Już lada dzień dodam naszyjnik do kompletu ;) 

7 komentarzy:

  1. piękne, delikatne kolczyki ;) caly komplet az kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są bardzo ładne. Delikatne. Piękne. Subtelne. Aż tylko je przygarnąć hehe :).

    OdpowiedzUsuń
  3. boksie są ;)
    no niestety, ale takie okazje są naprawdę rzadko..;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle- piekna robota! Bardzo kobiecy! Buziaki, zapraszam serdecznie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcesz wiedziec za ile te zakupy? zaaaa... 45 zł plus wysylka odliczajac rabat ;D
    a ty skorzystalas juz z rabatu w tej drogeii? w koncu jest dla kazdego :) tez dostaniesz tyle gratisów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)