czwartek, 13 września 2012

Lekcja makijażu "przydymiony łosoś"

Witam!

W ten weekend wybieram się na wesele mojej kuzynki i dopadł mnie szał przygotowań ;) Już prawie wszystko mam zakupione, po ostatnie drobiazgi wybieram się w dniu jutrzejszym. Najważniejsze - sukienka i buty - już jest. Zastanawiam się jeszcze nad dodatkami, makijażem, ale już wstępny zarys jest ;) Jutro postaram się dodać notkę ze zdjęciami co planuję założyć i z czym to połączę, ale to jutro :P A teraz zapraszam na lekcję makijażu, który pokazywałam Wam tutaj


Do przygotowania makijażu użyłam:
*paletka cieni Sleek Oh So Special (Bow, Wrapped Up, Boxed, Noir),
*cienie Magic Duo Manhattan "Summer Apricot",
*cienie Butterfly "Lavante III",
*baza pod cienie ArtDeco,
*eyeliner Wibo,
*biała i czarna kredka,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.

Przepraszam za różnice w kolorze i średnią jakość zdjęć ;( Ale mam nadzieję, że w miarę wszystko widać

1. Nakładamy bazę pod cienie na powiekę.
2. Na całą ruchomą powiekę nakładamy kremowy cień (Bow).
3. W załamaniu powieki oraz w kącikach nakładamy pomarańczowy cień (Butterfly)
4. Następnie w załamaniu powieki nakładamy brązowy cień (Wrapped Up).
5. Podkreślamy załamanie powieki chłodnym odcieniem brązu (Boxed).
6. Teraz nakładamy czarny cień (Noir) w załamaniu, jak najbliżej powieki ruchomej i naszego pomarańczu. 
7. Ponownie nakładamy pomarańczowy cień - tym razem perłowy (Manhattan). Na sam środek powieki nakładamy jasny perłowy cień. Podkreślamy dolną powiekę czarną kredką i delikatnie rozcieramy brązowym cieniem (Wrapped Up). 
8. Linię wodną oka podkreślamy białą kredką.
9. Czarnym eyelinerem malujemy cieniutką kreseczkę.
10. Tuszujemy rzęsy.

I efekt końcowy:

10 komentarzy:

  1. świetny makijaż!
    Takki staranny.:)
    bardzo mi się podoba ;D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonanie fajne, ale nie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) a naszyjnik jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful post dear :))
    Join Estée Lauder Giveaway :) it is international!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bardzo mi się podoba.. mam wrażenie, że bardzo powiększa powieki i daje efekt ich opadania.. ale za to masz śliczny kolorowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też się zgadzam. trochę efekt zmęczonej buzi wychodzi. Wolę Iwonę w innych kolorach :)

      Usuń
  6. osobiscie uwazam ze lepiej by bylo bez eyelinera, ale i tak jest fajnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)