czwartek, 27 września 2012

Moja szafa - organizacja ;)

Hi!

Dziś post zupełnie inny, trochę prywatny, trochę modowy :P Otóż niedawno przejrzałam swoje ciuszki i zrobiłam porządki. Niepotrzebne elementy garderoby wystawiłam na szafie - zapraszam do przejrzenia, jeszcze kilka rzeczy się tam pojawi :) A w tym poście chciałabym Wam pokazać moją szafę - główny mebel w moim pokoju. Poza nim mam jedynie dwie małe komódki - w których trzymam ciuszki "po domu" i inne drobiazgi, a większość wyjściowych fatałaszków ma swoje miejsce w szafie :P

Prawa część szafy została podzielona na 3 części: na górnej części wiszą sobie kurtki, marynarki i koszule. Piętro niżej znajdziemy sweterki - większość pochodzi z sh - i luźniejsze bluzki (a'la oversize). Na samym dole zadomowiły się topy i t-shirty ;)


Czarne bluzeczki niestety stały się niewidoczne na zdjęciu ;]

Po lewej stronie królują sobie dłuższe elementy mojej garderoby. Otóż na górnym wieszaku (gdzie jeszcze jest trochę luzu :P ) przewidziałam miejsce na sukienki (te bardziej imprezowe znajdują się w pokrowcu), dłuższe topy i tuniki, bluzy, a także miejsce na kilka ciuszków mojego mężczyzny ;] Na dolnym wieszaczku spoczywają sobie tuniczki, spódniczki i spodnie. Na dnie szafy leżą torebki i parę drobiazgów w 3 kartonowych pudełkach.


 Spora część mojej kolekcji pochodzi z sh, jeżeli będziecie chciały, to mogę zrobić o nich osobną notkę :) 

30 komentarzy:

  1. Firmoo przygotowało specjalną ofertę dla pierwszych klientów, która właśnie polega na tym, że okulary nic nie kosztują, a pokrywa się jedynie koszt przesyłki. Myślę, że warto skorzystać, bo wyjdzie znacznie taniej niż kupno normalnych okularów, a i wybór mają dosyć spory. W razie czego zapraszam na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale porządeczek :) świetną masz szafę i jaką kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porządek bo niedawno wszystko segregowałam ;) ale staram się zawsze jak najdłużej go utrzymać :D

      Usuń
  3. Podziwiam, podziwiam, moja szafa to artyzm w którym tylko ja się potrafię odnajdywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholercia, chciałabym taki porządek! ;D Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieto ile Ty masz ubrań :P a porządeczek jaki panuje w Twojej szafie jest perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ubrań dzięki sh i wyprzedażom w sklepach :) dziękuję :*

      Usuń
  6. No no no ... przydałaby mi sie taka szafa :D a najlepiej z lustrem! Nie mam się gdzie przejrzeć.. wyobrażasz to sobie?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam! Bo sama nie mam takiego duuuużego lustra do podłogi i muszę latać do innego pokoju, żeby się przejrzeć :P Mam tylko takie nad komodą, ale nie widzę się w nim "od stóp do głów" :P

      Usuń
  7. fajny pomysł z tym podzieleniem :)
    w ogóle to masz mnóstwo ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnóstwo bo kocham zakupy jak każda kobieta <3

      a i tak staję przed szafą i mówię, że nie mam co na siebie włożyć :]

      Usuń
  8. podziwiam Cie za to zze wiekszosc ciuchow masz na wieszakach ;o woooow ! szkoda ze nie mam tak duzej szafy ^^

    a daleko amsz do lublina ;D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszkam pod Kielcami, więc dość spory kawałek :P

      Usuń
  9. masz podobna szafę do mojej ;p tyle, że moja ma 3 czesci i po srodku jest lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny porządek :)) Chciałabym umieć taki utrzymać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, chcemy, poprosze notke o wszystkich ciuszkach z sh ;D wygrzebujesz tam takie skarby a mnie nigdy nie chcesz zabrac :( nauczyłabyś koleżankę, jak się dobrze szuka w tłumie szturmujących pań ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka fajna szafa, ile wieszaków, ja musze w kilka się zaopatrzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. co do szamponów bez silikonów to z tego co się orientuję Barwa i Fitomed ich nie posiadają ;)
    recenzja szamponu i odżywki Fitomed wkrótce się u mnie pojawi, więc będziesz mogła się zapoznać, sobie poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też wile rzeczy wystawiam na szafę.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie się tak zastanawiałam, czy prace wykonujesz na sobie, czy komuś :D. Dzięki za odpowiedź :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mega szafa :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też przydałoby się zrobienie takich porządków...

    OdpowiedzUsuń
  18. super porządki:):)

    pozdrawiam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi by się przydała taka szafa bo nie mam gdzie ubrać chować, ale z drugiej strony mój pokój jest bardzo malutki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę tego porządku ! fajnie że wszystko na wieszakach bo u mnie panuje totalny bałagan przez to że nigdy nie mam siły i czasu na sprzątanie oraz przez to że moja szafa z przesuwanymi drzwiami jest koszmarna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)