czwartek, 20 września 2012

Moje pudełeczko ShinyBox - sierpniowe

Hej!

W końcu udało mi się uzbierać 100 gwiazdek na stronie ShinyBox i zamówić pudełeczko z kosmetykami ;) Ja wybrałam dla siebie sierpniowe pudełeczko, bo odpowiadało mi najbardziej. Uwielbiam kosmetyki kolorowe i w tym pudełeczku było ich najwięcej ;) Jeżeli ktoś chce dołączyć się do zabawy do zapraszam TUTAJ. Na początku nie wierzyłam w to, potem zazdrościłam innym dziewczynom na blogach, aż w końcu i mi się udało :) Dobra, koniec pisania, pokażę Wam co dostałam:


Zawartość pudełeczka:
*EFEKTIMA Prime Skin krem na noc - PEŁNOWYMIAROWY,
*Bioderma Płyn micelarny Hydrabio H2O - próbka 20ml,
*Maybelline - puder Affinitone - PEŁNOWYMIAROWY,
*ALVA Sanddorn krem do rąk - próbka 18ml,
*Rimmel akier do paznokci I Love Lasting Finish - PEŁNOWYMIAROWY,
*PREZENT Zestaw 3 pełnowymiarowych kosmetyków Lovely (cień do powiek, odżywka do paznokci, tusz do rzęs - pogrubiająco-wydłużający)



 A czy Wam udało się zdobyć któreś z pudełeczek? ;) 

20 komentarzy:

  1. jeszcze mi się nie udało ale może kiedyś.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je mam, tyle, że zamiast pudru dostałam pomadkę:) i dobrze wybrałaś, moim zdaniem sierpniowe pudełko było jak narazie NAJLEPSZE:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ale cudowne te pudełko ♥
    nie ma żadnych zobowiązań?:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie darmowe ;)

      Rejestrujesz się na ich stronie i zbierasz punkty (ShinyStars). Na początku za wypełnienie ankiety (o sobie - włosach,cerze itp) dostajesz 20pkt. Za każdą zaproszoną koleżankę, która się zarejestruje i będzie zbierać punkty dostajesz po 5pkt.

      Mi troszkę zajęło zebranie tych 100 punktów, ale w efekcie mam za darmo super kosmetyki ;)
      Także zapraszam do zabawy, może uda Ci się uzbierać te punkty i wybrać sobie pudełeczko :D Jeśli się zdecydujesz to miło mi będzie, gdy zarejestrujesz się z mojego linku polecającego :)

      Po otrzymaniu pudełeczka możesz dostać punkty za wstawienie zdjęcia otzrymanego pudełeczka (5pkt) oraz dodatkowe punkty za zrecenzowanie otrzymanych produktów :D

      Jeżeli będziesz jeszcze miała jakieś pytania to zapraszam :D

      Usuń
    2. o dziękuję bardzo ;)

      Usuń
    3. to mam jeszcze jedno pytanie..;D
      Chodzi o to, że trzeba uzbierać 100 punktów, ale to w dowolnym czasie, tak? Po prostu, gdy uzbierasz 100 punktów wtedy otrzymujesz pudełeczko, ale nie ma na to konkretnego czasu cz coś?:)

      Usuń
    4. dokładnie, możesz zbierać punkty przez miesiąc, dwa, trzy - nie ma ograniczeń :) Jak uzbierasz 100 pkt to wtedy możesz wymienić na pudełeczko ;)

      Usuń
    5. Ale fajne. Trochę problemu, żeby zbierać te punkty. Ja na dodatek nie mam czasu ;/.

      Usuń
    6. oo to bardzo fajne to ;D

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie :)
    Pudełeczko super, ale tylko za zaproszenia są te pierwsze punkty?
    Przyłączam się do obserwujących i liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak odpisałam koleżance powyżej ;) Również obserwuję, pozdrawiam :D

      Usuń
  5. No ja niestety nie posiadam. A szkooda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor lakieru na pierwszy rzut oka wydaje się być całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie no :D tez msuze pwoalczyc o swojego shiny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, może i ja zacznę zbierać pkty:)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tylu rzeczy :)
    Ja jakoś nazbierać nie umiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę proszę, jakie dobrodziejstwa w jednym pudełeczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę! ja jeszcze nie uzbierałam na ani jedno pudełko ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jeszcze ani na jedno nie uzbierałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo ! chyba spróbuje szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)