sobota, 29 września 2012

Naszyjnik Swarovski Crystal & White Pearl

Witam!

Na weekend kolejny wpis - tym razem biżuteryjny ;) Do wcześniej już pokazywanych kolczyków i bransoletki wykonałam naszyjnik do kompletu. Naszyjnik wykonany z kryształów Swarovski w kolorze Crystal (przeźroczystym) oraz pereł Swarovski w kolorze  White  Pearl. Naszyjnik pasuje do wielu sukni ślubnych i innych wieczorowych kreacji.

Naszyjnik wykonany jest z kryształów o wielkości 4 mm oraz perełek o wielkości 4, 6 i 8 mm. Długość całkowita naszyjnika to około 43 cm. Naszyjnik został wykończony srebrem próby 925.



cena:
naszyjnik - 65 zł
kolczyki - 45 zł
bransoleta - 65 zł
komplet - 175 zł - 165 zł

 Wykonaną przeze mnie biżuterię możecie zakupić poprzez bloga pisząc do mnie na maila, 
 a także na allegro oraz na szafa.pl ;) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, kobiecy, chociaż nie w moim stylu. Ja lubię te olbrzymy, które mnie osobiście najbardziej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie sie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Powinien byc przyjecielem kazdej kobitki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie w moim stylu ale wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo bardzo mi się podoba ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow mega eleganckie i piekne ;))

    oj tam oj tam :D zrob sobie wycieczke ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria jest przepiękna, bardzo lubię takie klasyczne perełki!

    OdpowiedzUsuń
  8. te kryształki za każdym razem kradną moje serce ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)