piątek, 28 września 2012

Recenzja - Paese cień do powiek "Światło Toskanii nr 906"

Witam! ;)

W tym poście pojawi się kolejna recenzja kosmetyków z pudełeczka zamówionego u Paese. Tym razem pora przyszła na cień do powiek. Kosmetyk ten miałam już okazję kilkakrotnie przetestować na własnych powiekach. Ale zanim opiszę swoje spostrzeżenia, kilka słów od producenta i informacji o testowanym kosmetyku.

Cena: 15,90 zł
Pojemność: brak informacji
Kolor: lila/fiolet z drobinkami

Od producenta:
"Kolekcja cieni do powiek o wspaniałych soczystych kolorach zainspirowanych krajobrazem Toskanii. Perłowe cienie delikatnie rozświetlają powieki, dodając twarzy świeżego blasku. Kremowa konsystencja pozbawiona została większości chemicznych konserwantów, które zostały zastąpione składnikami mineralnymi, dzięki czemu cienie są wyjątkowo łagodne nawet dla wrażliwych oczu. Stosowane na sucho opalizują, a nakładane na mokro zapewniają trwały makijaż oczu nawet w najbardziej upalne dni."



Moja opinia:
Jak już wcześniej wspominała, miałam już kilka okazji do przetestowania tego cienia. I szczerze powiem, że zrobił on na mnie dobre wrażenie. Dosyć łatwo jest go wydobyć z opakowania i przenieść na powiekę. Efekt możemy stopniować dodając większą ilość kosmetyku, ładnie cieniuje się go i rozciera (choć nie dorównuje, moim ukochanym już, cieniom ze Sleeka). Ja zawsze nakładam pod cienie bazę i z nią cień ten wytrzymał cały dzień, a przy demakijażu był w nienaruszonym stanie. Cienie te mają specyficzny zapach, jednak po aplikacji szybko woń ta się ulatnia ;]

Tak cień prezentuje się na skórze:


I jeden z makijaży, który wykonałam z wykorzystaniem cienia Paese:

 Kolejno od wewnętrznego kącika: Butterfly, Paese, Sleek "Bad Girl"

Ocena: 7/10   Odejmuję punkty za średnio przyjemny zapach i brak informacji o wadze cienia.
Czy kupię ten produkt ponownie? Produkt godny polecenia, jednak za taką cenę (15,90 zł) chyba bym się nie zdecydowała na ten cień.

 Czy używałyście może cieni z Paese? Jakie są Wasze wrażenia odnośnie tego produktu? 

24 komentarze:

  1. fajny kolorek ale nie maluję się takimi cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie malowałam się cieniem z pudełeczka haha wstyd i hanba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię cienie Paese! Pięknie się błyszczą i utrzymują się długo na imprezie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor :) ja ostatnio używam tylko tuszu i kredki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma cudowny kolor! ;) Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Ostatnio używałam podobnego i niestety strasznie te drobinki świecące się walały później na różnych innych częściach mojego ciała ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię cienie Paese. I kolory są super.
    Makijaż wygląda cudnie...
    Sama też lubię te męskie zapachy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już dawno nie używałam żadnych cieni. ostatnio nawet z fluidu zrezygnowałam. krem matujący + tusz na rzęsy i to koniec mojego malowania. leń we mnie odezwał się niesamowity..

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostałam od nich ciemny fiolet i jeszcze nie miałam okazji go użyć, bo boję się, że się "okaleczę" nieumiejętnym malowaniem ;) ale twoj i moj pasuja do siebie idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To próbuj ;) i zrób fotki potem :D

      może z różem go połącz? :D

      Usuń
  10. nie używam cieni, ale kolor naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +zapraszam na http://natolatekswiat.blogspot.com/ komentować i dodawać do obserwatorów. Dużo ciekawych rzeczy, artykułów i porad!

      Usuń
  11. kolor ładny, ale rzeczywiście cena trochę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam..;)
    i uważam tak samo.. jest to dobry produkt , ale za 15,90 można mieć lepszy ;)
    aczkolwiek nie jest zły ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak..to uczucie otwierania jest boskie hi

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używam cieni aczkolwiek kolor jak najbardziej na tak:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy odcień, ale jednak nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy Ty chcesz, żebym dostała rozstroju nerwowego zanim bym się tak umalowała? ;D wole wszytko zgonić na moją słabość do naturalnych makijaży ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dostałam te cienie ale w innym odcieniu;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jeden matowy cień z Paese i jestem zachwycona przede wszystkim kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)