środa, 10 października 2012

Bransoletki a'la Lilou

Witam!

Dziś chciałabym Wam pokazać moje bransoletki a'la Lilou :) Czyli sznureczkowa bransoletka z delikatną przywieszką - ale ja oczywiście musiałam pododawać coś od siebie :)


Czarny skórzany rzemień i posrebrzany kwiatuszek 14 zł
Brązowy rzemień i listek w kolorze antycznego złota 14 zł
Brązowy rzemień, listek i koraliki - antyczne złoto 15 zł
Brązowy rzemień, kluczyk i koraliki - posrebrzane elementy - 15 zł

 Wszystkie bransoletki są jeszcze dostępne, zapraszam do zakupu ;) 

18 komentarzy:

  1. antyczne zloto wyglada bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. $liczne bransoletki ;)
    szczególnie te brązowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nawte Twoje bardziej mi sie podobaja od tych lilou :>D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej z listkiem :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaakie boskie! Zakochałam się! : ) : ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie mam jakiegoś hopla ostatnio na punkcie moich włosów ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrażeniem! uwielbiam takie, co można zobaczyć na mojej prawej ręce na każdym zdjęciu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, a zwłaszcza ten kluczyk! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z listkami są przepiękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, a te z dodatkami nawet lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)