poniedziałek, 8 października 2012

Drewniane świeczniki decoupage - zielone

Witam po weekendzie!

Jak minęły Wam te dwa wolne dni? Ja odwiedziłam brata i bratową na nowym mieszkanku, spędziliśmy wszyscy cały weekend ;) Dotarliśmy do nich w piątek wieczorkiem. Następnego dnia wybraliśmy się zrealizować nasze kupony do parku linowego w Józefowie - polecam wszystkim taką formę aktywnego wypoczynku :) Była to moja pierwsza wizyta w takim miejscu i mam nadzieję, że nie ostatnia. Na początku byłam przerażona przeszkodami, poziomem ich trudności, ale z biegiem czasu szło mi coraz to lepiej :) I nie żałuję, że się tam wybrałam mimo tych okropnych zakwasów, które mi teraz dokuczają :P Boli mnie chyba wszystko co możliwe - ramiona, ręce, górna część pleców, mięśnie ud. Jak widzicie jestem bardzo wysportowana, rozciągnięta itd :) A na dodatek łapie mnie jakieś przeziębienie i strasznie męczy mnie katar :/ Ale mam nadzieję, że szybko mi przejdzie :)

To teraz może Wam pokaże co zrobiłam na prezent mojej kochanej rodzince ;) Jako że motywem przewodnim w mieszkaniu jest kolor zielony, to pokusiłam się o serwetki z takim kolorem i wyczarowałam takie oto świeczniki:



Z małym zapasem podgrzewaczy ;)


Cena:
komplet 3 świeczników - 32 zł

Gdyby komuś wpadły w oko takie świeczniki to chętnie wykonam je na zamówienie :) Cena ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości świeczników w komplecie i wzoru. Tutaj znajdziecie moje świeczniki, które pokazywałam już jakiś czas temu ;)

20 komentarzy:

  1. moja mama po wizycie w takim parku linowym również narzekała na zakwasy w tych miejscach, ale wspomina bardzo dobrze ;) chyba też się wybiorę jak się ciepło zrobi ;) zrobiłaś przepiękne świeczniki w kolorze soczystej zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. to że robisz śliczne rzeczy to wiem już od dawna :) ale nie kuś!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to jest śliczne, a ja mam dwie lewe rączki i tylko mogę pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie nie umiem się pomalować tymi cienkimi, które są miękkie. Mam nadzieję, że zrozumiałaś o które mi chodzi ;p one mi zawsze jakoś zjeżdżają, uciekają i mam taką pofalowaną kreskę ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne! ja poproszę brązowe z motywem afrykańskim - do świąt zdążysz ?:P
    :**
    masz dar w rękach i wykorzystaj go Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj do świąt dużo czasu ;) Co do afrykańskiego motywu to coś pomyślimy, napisz do mnie na iskrzyniarz@interia.pl i obgadamy szczegóły :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. poproszę takie na urodziny :D
    może jakiś konkurs, a do wygrania takie cuda :D na jesienne chłodne wieczory będą jak znalazł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym ;) Dzięki za propozycję ;D

      Usuń
    2. już wcześniej proponowałam takie rozdanie, widzisz, jest więcej chetnych ;)

      Usuń
    3. Tylko narazie świezników do ozdobienia brak :P więc prędko tego rozdania nie będzie :(

      Usuń
  7. świetne świeczki ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No przyznam, ze prezent zrobilas super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny prezent, ja na pewno bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne, świeczki tworzą wspaniały klimat i nastrój poza tym tworzą są super ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony kolor to zieleń :D śliczne świeczniki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)