niedziela, 21 października 2012

Długi kolczyk z piórkiem

Witam :)

Dziś w końcu notka z biżuterią :) Chciałabym Wam pokazać mój ostatni wyrób. Jakiś czas temu natknęłam się na pióro o niebotycznej wielkości i odrazu znalazłam dla niego zastosowanie - długi kolczyk! Połączyłam je z delikatnymi posrebrzanymi łańcuszkami i koralikami w odcieniach brązu i czerni. Kolczyk jest jeden, bo z pewnością dwa to byłoby aż za dużo :P Wszystkie elementy są posrebrzane. Długość całkowita kolczyka: ok 19 cm, natomiast długość piórka to ok 15 cm.


cena:
kolczyk - 10 zł

13 komentarzy:

  1. Piękności! Uwielbiam takie kolczyki z piórkami, w ogóle biżuterię ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że robisz biżuterię, przepiękny kolczyk! strasznie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nono cos co juz dawno za mna chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie to ja lubię :D do mojej starej fryzury pasowałby idealnie ten jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie miałam przyjemności być na Twoim blogu od początku, więc nie miałam pojęcia, ale zaraz nadrobię zaległości! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)