środa, 3 października 2012

Jesienny makijaż dzienny

Hej!

Za oknem jakoś tak niewyraźnie, raz słońce, raz pochmurno, teraz pada deszcz :( Na drzewach liście już się zażółciły. Podsumowując - jesień w pełni! Dziś kolejny makijaż - tym razem typowo jesienny. Brązy, pomarańcze i żółcie opanowały moje powieki ;) 

Makijaż delikatny, bez zbędnych udziwnień i szaleństw. Było to moje pierwsze podejście do tej paletki, nie mam jeszcze o niej wyrobionego zdania (bo to oczywiście za wcześnie na takie wnioski). Ale za jakiś czas na pewno zrobię o niej osobny wpis, jak tylko uda mi się zmalować nią
więcej makijaży :)

Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*baza pod cienie ArtDeco,
*cienie z paletki 100 cieni e.l.f. (jasny perłowy, pomarańczowy, ciemny brąz, w kolorze szampana),
*tusz do rzęs Avon ColourStyle.





21 komentarzy:

  1. świetny na co dzień w szarej jesieni... deszcz za oknem a my zlotą jesien mamy na oku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, taki jesienny - ładniutki!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również się podoba :) a powiedz, jak spisuje się nowa paletka?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki właśnie makijaz uwielbiam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. super, delikatny dzienniak, bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny i delikatny makijaz :) do twarzy Ci w nim! Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny ten jesienny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie coraz częściej goszczą właśnie takie zwykłe, dzienne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny i śliczny. Taki prawdziwie codzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny, dzienny makijaż w moich ulubionych kolorach! myślisz, że będzie pasował do zielonych oczu?

    OdpowiedzUsuń
  11. jesienney, delikatny ale bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanie ;D uzywasz cieni na co dzien :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wychodzę do ludzi, np. uczelnia itp to zazwyczaj używam :) to już przyzwyczajenie, bez cieni jakoś tak łyso się czuję. A jak nie używam cieni to chociaż robię kreskę na oku :P

      Usuń
  13. o prosze a to ciekawe ;D w sumie ja zawsze mam kreske na oku :D boje sie ze rano nie mialabym czasu na cienei ile Ci zabiera czasu make up rano :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile czasu? Hmm makijaż+fryzura to około 20 minut :D nie spędzam w łazience przy lustrze długich godzin jak mogłoby się wydawać, hihihi :) Nie mam też na to zwyczajnie za dużo czasu i muszę się w nim zmieścić ;)

      Usuń
  14. woooow krociusienko!! niezla wprawe juz musisz miec ;D mi pomalowanie sie z cieniami przed jakas impreza to schodzi jakies 40minut xDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie:)) naturalnie i już trochę jesiennie;))
    Pogoda faktycznie dziwna się zrobiła, ale na to za bardzo niestety wpływu nie mamy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)