piątek, 5 października 2012

Lekcja makijażu "wspomnienie lata"


Hej!

Na dziś przygotowałam makijaż krok po kroku w wesołych kolorkach - zieleniach, niebieskościach i żółciach. Jakoś nie mogę przyzwyczaić się do myśli, że już jesień. Nie dajmy się jesieni, wspominajmy lato! :P Kolejny raz w ruch poszła paletka e.l.f.'a - efekty możecie zobaczyć poniżej ;)





Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*baza pod cienie JOKO Virtual,
*cieni z paletki 100 cieni e.l.f. (jasny perłowy, kremowy, żółto-złoty, soczysta zieleń, szmaragdowy, niebieski)
*eyeliner Wibo - czarny,
*tusz do rzęs Avon  ColourStyle.

1. Nakładamy bazę pod cienie. Na bazę nanosimy iskrzący jasny cień - na całą ruchomą powiekę.
2. Na zewnętrzny kącik oka nanosimy soczysty zielony cień, w złamaniu powieki dochodząc do jej połowy.
3. W wewnętrzny kącik oka aplikujemy żółtozłoty cień, a także w wewnętrzną część załamania, omijając środek powieki.
4. Na zewnętrzny kącik nanosimy szmaragdowy cień i rozcieramy go ku górze.
5. Na środek powieki ponownie nakładamy jasny cień i cieniujemy go z zielenią i żółcią. Cieniem w kolorze szampana rozcieramy granicę naszego makijażu i nanosimy na łuk brwiowy.
6. Dolną powiekę podkreślamy niebieskim cieniem.
7. Na powiece górnej tusz przy linii rzęs robimy cieniutką kreseczkę tuż przy linii rzęs.
8. Tuszujemy rzęsy. GOTOWE :)


 I co myślicie o takim makijażu? :) 

23 komentarze:

  1. o jaaaa :O nie mogę się napatrzeć! przede wszystkim Twoje oczy wyglądają taak magicznie w tych kolorach że sobie nawet nie wyobrażasz! Makijaż jest cudowny! ale w życiu bym nie potrafiła się tak pomalować :( weź się do mnie teleportuj i pomaluj mnie na shopping :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, ale tak się nie da, buuuu! :( Ale wskazówki ze stepiku mogą Ci się przydać i próbuj sama ;)

      A masz może pędzelek do rozcierania cieni? Bo on jest moim najlepszym przyjacielem ostatnio :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż, a nawet ta zieleń mi się podoba :D
    Chociaż wolę brązy i beże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż, idealny na początek jesieni.
    Cieszę się, że paletka się przydaje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj przydaje się, przydaje ;) Już na tę chwilę mam kilka makijaży już gotowych, które czekają na publikację ;D Postaram się wykorzystać tę paletkę maksymalnie :]

      Usuń
  4. bardzo ładne makijaże tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo widziałam na fb! :) spodobały mi się kolorki i widzę, że fajnie wytłumaczylaś technikę :) czas wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wspaniale, super kolory:*:* jak zawsze najpiekniejsze makijaże u ciebie:*
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie :)! taki makijaż pasowałby mi dziś do stroju na osiemnastkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, spróbuje wykonać bo bardzo fajnie przedstawiłaś instrukcję (; a że w makijażach jestem słaba to ten post będzie przydatny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem i nie potrafię. Jestem chyba nienauczalna, a tu tak ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny makijaż ♥
    taki wesoły :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczni to wygląda:D wykorzystam na impreze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak ładnie! Kojarzy mi się z morzem w słoneczne przedpołudnie :)) faktycznie wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)