poniedziałek, 1 października 2012

Liliowy makijaż

Witam! ;]

Jak minął Wam weekend? Ja tradycyjnie poświęciłam się sobotnim porządkom, wieczorem "Kuchenne rewolucje" i "Mam talent", a w niedziele odpoczynek ;)

W tym poście chciałabym Wam dokładnie pokazać makijaż, którego rąbka tajemnicy uchyliłam w tym poście. Otóż dzisiejszy makijaż został wykonany w odcieniach różu i fioletu. Jest delikatny, idealnie nadaje się na dzień.

Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*baza pod cienie ArtDeco,
*bladoróżowy perłowy cień Butterfly,
*liliowy cień Paese "Światło Toskanii nr 906",
*ciemnofioletowy cień z paletki Sleek "Bad Girl" - Rebel,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.



23 komentarze:

  1. bardzo ładne połączenie odcieni fioletu, trendy na jesien masz juz obcykane ;)
    a co do błyszczyko-szminek, tez leża w kosmetyczce mamy, ale ona też ich nie używa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, ja w weekend bawiłam się na weselu brata. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klasycznie i elegancko!!!
    super
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Może weźmiesz udział w tagu: PAŹDZIERNIK-MIESIĄCEM MASECZEK? Warto coś zrobić dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :) uwielbiam na kimś makijaż z różowymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój weekend składał się z intensywnej nauki
    bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, chociaż mnie jest w takich fatalnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba, trzeba w końcu zużyć te zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż świetny! Pięknie podkreśla oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolorek :D
    świetny makijaż ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładny, taki delikatny!
    Pozdrawiam i obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się strasznie te kolorki♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie za różowy, po prostu nie te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. LILIOWY to ostatnio mój ulubiony kolor!!!! na jesień będzie idealny!:)

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż, szkoda, że mnie nie najlepiej jest w takich kolorach. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie mogę przekonać się do tego różu przy niebieskim kolorze oczu :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)