wtorek, 23 października 2012

Nowości decoupage

Witam!

Dziś z samego rana odwiedził mnie listonosz i przyniósł oczekiwaną paczuszkę :) A co w niej było? Drewniane świeczniki do ozdobienia metodą decoupage. Zamówiłam kilka wzorów i teraz będę mogła wyżyć się w wolnych chwilach. Oto co wpadło w moje rączki:




A oto moje dotychczasowe świeczniki wykonane tą metodą:


 Chętnie wykonam takie świeczniki na zamówienie - wzór świeczników jest do dogadania :) 
 Myślę, że może być to super prezent na gwiazdkę, urodziny itp okazje :) 

12 komentarzy:

  1. Piękne :) bardzo lubię takie świeczniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj podobają mi się bardzo, bardzo, bardzo ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poproszę takie pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są ♥
    bardzo ładnie się prezentują ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci zdolności manualnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaa ile tego masz :D Napewno będą takie cudne jak pozostałe :D Możesz mi zrobić zestaw na prezent ślubny - nie pogniewam się xD Ten zestaw w brązie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)