wtorek, 9 października 2012

Recenzja - Głęboko oczyszczająca maseczka z glinką Avon Solutions

Witam!

Dziś przyszła pora na pierwszą październikową recenzję maseczki - na pierwszy rzut poszła maseczka z Avon Solutions.

Cena: 10-15 zł (ja zakupiłam ją w zestawie: krem, pianka i maseczka za 25 zł)
Pojemność: 75 ml

Od producenta:
"Głęboko oczyszczająca maseczka z glinką. Zawiera wyciąg z liści kamelii, Sprawia, że skóra wydaje się gładka, matowa i oczyszczona".



Moja opinia:
Konsystencja maseczki jest dość gęsta i zawiera malutkie drobinki, które dodatkowo delikatnie peelingują skórę podczas nakładania maseczki. Dzięki takiej konsystencji nic nam nie spłynie z twarzy i możemy śmiało chodzić z nią po domu bez obawy, że zgubimy ją po drodze :) Producent zaleca nakładanie maseczki na 15 minut, po czym należy zmyć kosmetyk letnią wodą. A jaki jest rezultat po tych 15 minutach? Rzeczywiście skóra jest miękka, gładka, matowa i wydaje się oczyszczona, jednak maseczka nie zrobiła zupełnie nic z moimi porami ;( Mam tendencję do zapychania - nie zauważyłam żeby cokolwiek oczyściła lub zwęziła pory. Ogólnie fajnie odświeża skórę, jednak ja potrzebuję czegoś lepszego, co pomoże mi lepiej oczyścić cerę.


Ocena: 6,5/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Nie, poszukam czegoś co lepiej będzie nadawać się do mojej cery, jednak wykorzystam opakowanie do końca (bez większego przymusu) :D

 A Wy jakie możecie mi polecić maseczki/peelingi, które dogłębnie oczyszczają pory? 

16 komentarzy:

  1. spróbuj maseczki z glinką z firmy Ziaja, po 4 użyciach zakochałam się. Jedynym minusem jest nieprzyjemne jej zmywanie, ponieważ wtedy ma jak dla mnie zapach nie do wytrzymania, a wiesz, że niektórych zapachów nie toleruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zawiodłam na niej bardzo.. początkowo skóra była matowa, a po 2 godzinach świeciłam się jak nie wiem.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam z nią styczności, ale raczej nie wypróbuję bo jakoś nie jestem przekonana do Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz wiadomość z ostatniej chwili - zapraszam Cię serdecznie na rozdanie :) może znalazłabyś tam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja napisałam:P
    Z tej serii to miałam piankę zieloną do mycia ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi dobrze, sama jednak nie mogę używać kosmetyków Avon i zazdroszczę, bo większość tak bajecznie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię peelingi, ale to chyba dlatego, że maseczek nigdy nie używałam :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja podziękuję za ta serie :) mam inne lubiane z Avonu ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za recenzję ;)
    ale chyba lepiej naprawdę poszukać lepszego produktu ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bedzie super zdjęcie, to maseczka od Erski może wpadnie w Twoje ręce, a ona to raczej odblokuje Ci pory;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie mam z kim, buuu! :( Ale samej sobie zrobię :P Już teraz zrobiłam kilka fotek, ale wyszły niewyraźnie :P

      Usuń
  11. Tak, impreza bardzo udana, czekam teraz na zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tej maseczki i była taka sobie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)