czwartek, 4 października 2012

Recenzja - lakier do paznokci Rimmel "I love lasting finish - Lemon drop"

Hej!

Dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru marki Rimmel w kolorze pastelowej żółci. Lakier otrzymałam w pudełeczku ShinyBox (chętnych na darmowe kosmetyki zapraszam do lektury). Przejdźmy do informacji ogólnych o produkcie:

Cena: 9,90 zł
Pojemność: 8ml
Kolor: Lemon drop - pastelowy żółty

Od producenta:
"Linia kolorowych lakierów do paznokci wypuszczona na rynek na pożegnanie lata. Soczyste kolory."



Moja opinia:
Zacznę może od konsystencji lakieru - jest to coś pomiędzy średnio gęstym, a gęstym lakierem. Na kilku paznokciach miałam problem z równomiernym rozłożeniem lakieru, ale pomogły tutaj cieńsze warstwy. Lakier dobrze kryje po dwóch średnich warstwach lub trzech cieniutkich. Zaskoczył mnie zapach lakieru - podczas wysychania z lakieru ulatnia się cytrynowa woń, co jest miłe dla nosa ;) Co do koloru, to jest on dla mnie idealny - pastelowy, delikatny, cudo! Trwałość, hmm, na moich cienkich, giętkich i rozdwajających się pazurkach wytrzymał prawie 3 dni, po czym zaczął odpryskiwać na wolnym brzegu paznokci - co na moich paznokciach jest sukcesem. Zazwyczaj lakier wytrzymuje mi 1 dzień i muszę robić poprawki.


Ocena: 8/10  
Czy kupię ten produkt ponownie? Produkt godny polecenia, jak troszkę zmniejszę moją lakierową kolekcję to chętnie zakupię inny kolorek z tej linii.

 Miałyście może jakiś lakier z tej linii Rimmela? Jakie są Wasze wrażenia? 

16 komentarzy:

  1. Kochana, ale ostatnio szalejesz z tymi postami :D
    a kolor lakieru jest fenomenalny! koniecznie będę się musiała za nim rozejrzeć :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor zostaw na lato, żebyś całej buteleczki nie zużyła, teraz testuj fiolety i brazy ;D mnie osobiscie dziwnie maluje sie paznokcie takimi odcieniami bo na poczatku, kiedy kryja niedokladnie wygladaja jak plakatowka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolor :D nie dla mnie ale podoba mi się :) nigdy nie używałam lakierów Rimmel ..może czas się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny odcień lubię takie kolorki i lakiery Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę nie mój kolor, ale na pazurkach wygląda ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ;0
    Kolor jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pożegnanie lata, ja nie chcę...
    Ale kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny :) chciałabym tak umieć malować paznokcie :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki kolorek! Śliczny! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny kolorek ♥
    bardzo fajna sprawa z tym pudełeczkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się jak najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzyłam dzisiaj na te lakiery... Jestem jak najbardziej na tak!! Kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek bardzo fajny, lakier wydaje się naprawdę ok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)