czwartek, 11 października 2012

Recenzja - matowy lakier do paznokci AVON

Hej! :)

Dziś chciałabym Wam napisać co nieco o matowym lakierze z Avon'u. Jakiś czas temu był ogromny "szał" na matowe lakiery do paznokci. Kupiłam go z oferty dla konsultantek za około 7-9zł. Dostępnych było bodajże 5 kolorów: czarny, szary, fioletowy, burgundowy i granatowy. Ja skusiłam się na fiolet :)

Cena: ok 15 zł 
Pojemność: 12ml
Kolor: violetta (fioletowy)

Od producenta:
"Lakier do paznokci dający matowe wykończenie. Doskonale się rozprowadza i nie tworzy smug. Dostępny w pięciu intensywnych kolorach. Szybkoschnący. Dla osiągnięcia matowego efektu producent zaleca, aby nie nakładać na lakier utrwalaczy, wysuszaczy czy bezbarwnych lakierów."


Moja opinia:
Lakier otrzymujemy zapakowany w czarny, elegancki kartonik. Kosmetyk znajduje się w dużej buteleczce - charakterystycznej dla lakierów firmy Avon. Dodatkowo w buteleczce umieszczona jest metalowa kuleczka, która ułatwia rozmieszanie się lakieru podczas potrząsania buteleczką - za to duży plus :) Lakier w buteleczce jest delikatnie perłowy, co początkowo mnie zmyliło i myślałam, że dostałam inny produkt. Jednak lakier po nałożeniu i wyschnięciu nabiera matowego wykończenia. Odnośnie nakładania, lakier posiada raczej standardowej wielkości pędzelek, choć jest on dosyć płaski, co umożliwia pomalować cały paznokieć trzema pociągnięciami. Aby pokryć paznokieć wystarczy jedna średnia warstwa lakieru, choć ja wolę nałożyć dwie cieniutkie i wiedzieć, że na 100% mam wszystko dobrze pokryte ;) A jak z trwałością? No właśnie, tutaj zaczynają się problemy ;( Lakier pod koniec dnia zaczął mi odpryskiwać na końcach paznokci. Nawet nie wiecie jaka byłam zła, że tak nietrwały jest ten lakier (biorę poprawkę na to, że moje paznokcie nie należą do najmocniejszych, ale inne lakiery wytrzymują chociaż 2 dni). Niestety, ale zawiodłam się na nim. Niestety nie można lakieru pokryć topem i innymi specyfikami, bo straci matowe wykończenie.


Ocena: 5/10
Czy kupię ten produkt ponownie?  Niestety nie, poszukam czegoś trwalszego.

26 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się ogromnie matowe lakiery, niestety teraz nie maluję pazurków i mogę tylko podziwiać u innych...

    OdpowiedzUsuń
  2. kupilam moj pierwszy i ostatni matowy lakier z goldenrose... po 5 minutach pokrylam go lakierem bezbarwnym ;) mat nie jest dla mnie.
    a co do lakierow z avonu... ciezki temat... kazdy ktory mialam, odchodzil mi po kilku godzinach w jednym placie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy lakier z avonu, wiec sie nie odniose do reszty. Już słyszałam kilka opinii że długo się utrzymują, więc byłam zdziwiona, że u mnie nawet jednego dnia nie wytrzymał o_O

      Usuń
  3. Wygląda ciekawie ale jednak wolę błyszczące lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przemawiają do mnie te matowe ehh ale kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby utrzymywał się dłużej to byłoby super, no ale cóż ;(

      Usuń
  5. możesz pokryć topem są na rynku takie z matowym wykończeniem :) można też kupić wtedy zwykły lakier i pokryć preparatem który sprawi że będzie matowy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o takich cudach, bodajże essence ma w swojej ofercie, ale co jestem w Naturze to jego akurat nie ma :(

      Usuń
  6. do mnie nie przemawia ;>
    i dobrze , że go nie zamówiłam, bo chrapkę na niego miałam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zamówiłam sobie czarny mat i na palcach u dłoni jest z nim fatalnie, ale sprawdza mi się u stóp ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm ja chciałam zamówic czarny ale widzę, że efekt nie jest taki fajny jak przypuszczałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. podobaja mi sie matowe paznokcie, ale ten kolor zdecydowanie odpada;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, co kto lubi ;) Szkoda tylko, że nie wytrzymuje nawet jednego dnia na pazurkach :/

      Usuń
  10. ładny kolor, ale efekt matu jakoś niezbyt do mnie przemawia. Pewnie też na żywo wygląda inaczej...
    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie i obserwuję :)
    p.s. jak ciasto? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa ciacho wyszło przepyszne coś czuję, że zaraz się skończy ;P

      Usuń
  11. Śliczny jest ten lakier, serio :) matowe uwielbiam! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlatego nie kupuję lakierów z Avon'u. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obojętnie jak dobry czy niedobry by był to jest z Avonu, a za tą firmą ostatnimi czasy nie przepadam.
    kiedyś miałam od nich lakier do paznokci, który żeby wyschnąć potrzebował tyle czasu, że szkoda gadać!..

    OdpowiedzUsuń
  14. tez kiedyś kupiłam lakier z avonu, ale się niestety nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  15. no to trwałością rzeczywiście powalił :P a szkoda, bo lubię matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię fioletowe paznokcie :) sama mam kilka ale nie matowych tylko metalicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swojego czasu podobały mi się matowe lakiery, ale kupiłam sobie po prostu lakier matujący z Essence i wszystkie lakiery mogły być dzięki niemu w wersji mat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)