poniedziałek, 15 października 2012

Recenzja - Miss Sporty Clubbing Colours nr 344

Witam ;)

I w końcu poniedziałek już za mną :) Dziś byłam pierwszy dzień na uczelni, zajęcia skończyłam o 18:40 i tak co tydzień, ale za to wtorki mam wolne, czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ;] Ale ten dzień był dla mnie jak najbardziej udany. Spotkało mnie dzisiaj kilka miłych rzeczy, m.in. udało mi się nawiązać kolejną współpracę z e-drogerią, na poczcie czekała na mnie informacja o upominku od marki Hean w nagrodę za wybranie mojego maila z pytaniem do wizażystki, które pojawi się na ich stronie :) Ponadto spotkałam się ze znajomymi, z którymi nie widziałam się przez ponad 3 miesiące (z większością) :P Bardzo pozytywny dzień!
Dziś chciałabym Wam przedstawić jeden z moich ulubionych lakiery - Miss Sporty Clubbing nr 344 w przepiękny pastelowy fiolet.

Cena: ok 5-6 zł
Pojemność: 7ml
Kolor: 344 (pastelowy fiolet)

Od producenta:
"Szalone, odważne odcienie na wyjście, imprezę, wakacje. Poczuj powiew wiosny i wypróbuj nowe pastelowe kolory lakierów Clubbing Colours!"



Lakier kupujemy w ładnej, okrągłej buteleczce o płaskim dnie (prawie okrągłej :P). Pędzelek lakieru jest szeroki co uprzyjemnia i ułatwia malowanie paznokci - wystarczą 2-3 pociągnięcia pędzla i cały paznokieć jest pokryty lakierem. Sam lakier wysycha dosyć szybko - nigdy nie miałam z nim problemów, żeby coś mi się zrolowało, zmazało lub odbiło. A jakie jest jego krycie? Idealne! Wystarczy jedna średnia warstwa i paznokcie są równomiernie pokryte emalią. Na moich pazurkach ten lakier wytrzymuje 3-4 dni (mam rozdwajające się i słabe paznokcie).

Idealny lakier? Dla mnie tak! Jak za taką cenę, to grzech go nie kupić i nie wypróbować :]


Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie?  Tak! Mam jeszcze 2 kolory z tej serii :)

25 komentarzy:

  1. Mam z tej samej serii żółty.Pędzelek niewygodny,a sam lakier się marze i wcale nie kryje. Albo trafiłam na stary,albo nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ten pędzelek bardzo ułatwia malowanie ;) Może rzeczywiście trafiła Ci się gorsza partia...

      Usuń
  2. Piękny kolor :D Uwielbiam fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek fajne ale lakiery z tej serii są średnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolorek..i cena naprawdę przyzwoita ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie lakiery tej formy, według mnie fajnie sie rozprowadzają na paznokciu, maja ładne kolory i oczywiście tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ladny kolorek, takiego jeszcze nie ma w mojej kolekcji :)
    a tak w ogole miałaś się chyba tipsiorami pochwalić :)
    a co do spraju- jak masz jakis atomizer to mogę się z Tobą podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden post wlaśnie się pojawil ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutki, nie dziwi fakt, ze kupisz ponownie : )

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek lekki, idealny na osłodę jesieni
    zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim jesiennym tagu - szczegóły w moim wpisie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ta seria jest genialna ;)) mam z niego juz niebeiski, zielony, zolty i pomaranczowy ;D jak bede w rossmannie na pewno pojde po fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki sam i w zupełności się z Tobą zgadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się rozejrzeć za nimi u mnie, bo za taką cenę warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. So ncie color. Perfect.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Have a great Wednesday!
    Kisses!!!


    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam z tej serii lakier w kolorze żółtym - nie polecam. Robi straszne smugi, awet po pomalowaniu dwóch warstw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)