wtorek, 30 października 2012

Recenzja - Revlon cienie do powiek "make a sheen" nr 860

Witam! ;]

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami po używaniu cieni do powiek marki Revlon z linii "make a sheen". Testowałam cienie o numerze 860.

Cena: ok 9zł
Pojemność: 7g
Kolor: 860 Espress'o Yourself

Od producenta:
"Paleta 3 idealnie dobranych cieni o kolorystyce inspirowanej naturą. Kolory można stosować samodzielnie lub tworzyć z nich indywidualne kompozycje. Cienie zawierają drobinki odbijające światło, zamknięte są w gustownym opakowaniu. Dostępne w 4 wariantach".



Moja opinia:
Cienie te miałam już przyjemność testować na swoich powiekach kilka razy - zarówno z bazą, jak i bez niej i za każdym razem spisywały się świetnie. Cienie utrzymują się na powiekach cały dzień, nie osypują się przy nakładaniu, nie rolują się, nie znikają z powieki i bardzo dobrze się się ze sobą rozciera. Zazwyczaj staram się nakładać cienie na bazę, jednak zdarzyło mi się o niej zapomnieć i cienie równie długo utrzymały się na powiekach, czyli do wieczornego demakijażu :) Aplikacja cieni jest przyjemna, gdyż mają delikatną konsystencję, są mocno napigmentowane i co ważne - nie osypują się przy nakładaniu. Jak dla mnie duży plus za sporą ilość jasnego cienia w stosunku do pozostałych kolorów, gdyż jest to popularny kolor i zawsze się przydaje. Samo opakowanie jest duże, masywne i dobrze wykonane - nie ma mowy o tym, aby pudełeczko samo otworzyło się w torebce. Duża przestrzeń pomiędzy wieczkiem, a cieniem pozwoliła mi na włożenie do pudełeczka aplikatora do cieni i teraz w każdej chwili będę mogła zrobić drobne poprawki (choć zapewne nie będzie takiej potrzeby).


Zobaczcie swatche tych cieni - kolorki są prześliczne, ich blask nie jest nachalny, "bazarkowy", są to delikatne iskierki, które pięknie odbijają światło:
Na górze - cienie na bazie, na dole - cienie bez bazy.
I jeszcze jeden makijaż, przy użyciu tej mini-paletki:


Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie?  Kiedy troszkę uszczuplę moją kolekcję cieni, to chętnie skuszę się na cienie tej firmy - są one bardzo dobrej jakości i pięknie prezentują się na powiekach.

Cienie te dostępne są w internetowej drogerii nocanka.pl


12 komentarzy:

  1. czyli wybrałaś sobie produkt idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ma kolory i fajnie wygląda na powiekach :) ten jaśniutki pewnie był moim faworytem, ponieważ lubię sobie malowac powieki jasnymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż w moich kolorach <3 cudownie te cienie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super kolorki :)
    bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne kolorki, jesienne bardzo ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super, i takie moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  7. swojego czasu bardzo mnie kusił ten kosmetyk, ale się opamiętałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie to już samo opakowanie się podoba :D ale i makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)