sobota, 13 października 2012

ShinyBox - październik

Hej!

Wczoraj w moje łapki wpadło kolejne pudełeczko ShinyBox ;) W czwartek złożyłam zamówienie, a już w piątek koło 10 rano kurier dzwonił do drzwi. Nawet nie wiecie jak poprawiło mi to humor na cały dzień :P A oto co znajdowało się w październikowym pudełku:


A co dokładnie znajdowało się w pudełeczku?
1. Dermedic Celluend Expert Termoaktywny żel wyszczuplający eliminujący cellulit - 200g PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY.
2. Dermedic Celluend Expert Żel pod prysznic eliminujący cellulit - 100g PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY.
3. L’Occitane Mleczko do ciała Masło Shea - 75ml.
4. L’Occitane Nawilżające Mydło Shea -Werbena - 100g PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY.
5. Delia błyszczyk Active Calcium nr 10 - 7ml PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY.


Jeżeli jeszcze nie zarejestrowałyście się po darmowe kosmetyki ShinyBox to zapraszam TUTAJ. To naprawdę nic nie kosztuje :P 

20 komentarzy:

  1. ja tez dostalam swoje pudeleczko;) jest naprawde swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie jakoś nie przyciąga ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj uwierzcie że kosmetyki od L’Occitane pachną nieziemsko :D

      Usuń
  3. Miłego używania, a to słodkie, jak paczuszka potrafi nam poprawiać humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy mają to mydełko, którego jestem tak ciekawa ;) przesyłka ekspresowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ale super pudełko!:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się tam nie loguję bo mi sie wydaje, że za chiny nie uzbieram gwiazdek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez juz przestałam się starać o gwiazdki ;(
    Miła niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tam się nie chce logować ;) błyszczyk fajny ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem jest fajne, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kosztuje, ale trzeba uzbierać gwiazdki, a to już nie taka prosta sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie nie chce tyle starac o parę próbek kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem, całkiem, ale mnie też się coś nie chce zbierać tych punkcików.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam niby konto, mam niby te 20 gwiazdek, ale nikt z mojego linku nie chce się rejestrować więc to nie takie proste takie pudełeczko dostać :D ale gratuluję, że Tobie się udało :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)