wtorek, 2 października 2012

Tag: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek

Witam!

Jak widzicie po tytule postu biorę udział w tagu "PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek". Natknęłam się na niego u Maliny, która to jest jego pomysłodawczynią. Po krótkiej chwili zastanowienia się, czy będę miała co nakładać na twarz przypomniało mi się, że maseczek to ja mam dosyć sporo, ale rzadko ich używam :P I tak oto przyłączyłam się do tej zabawy ;)

W ten oto sposób zrobię dużo dobrego:
* po pierwsze moja twarz na pewno się ucieszy i skorzysta na tym,
* po drugie pomoże mi to i zmobilizuje do wykorzystania zalegających kosmetyków,
* po trzecie będę miała się czym pochwalić pod koniec miesiąca w "projekcie denko",
* po czwarte w końcu zrobię coś dla siebie, aby poczuć się lepiej ;]

Całkiem sporo tych zalet, czyż nie? :)


Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu Maliny,
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.

Taguję:
Wszystkie chętne, które chcą zrobić coś dla siebie, ale nie są na tyle konsekwentne, aby zrobić to same. Ten tag będzie Was mobilizował do nakładania przeróżnych mazi na twarz, pisania recenzji tych specyfików i czucia się piękniejszymi niż jesteście zwykle ;)
Jak nikt się nie zgłosi to będę zmuszona wytypować kilka z Was :P

 Dziewczyny, przyłączajcie się do zabawy i dbania o siebie :] 

24 komentarze:

  1. ja po całym dniu z Alanem jestem taaak wypompowana że kiedy już śpi, ja też marzę tylko o łóżku :( nawet nie pamiętam kiedy ostatnio miałam jakąś maseczkę na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie jest to świetna forma relaksu i dwa razy w tyg zawsze jakąś maskę nakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez sie zastanawiam nad miesiacem maseczek, dostalam ich sporo i wczoaj juz robilam jedna ale zdjec nie zrobilam ;D wygladałam... hmmm... jakby mnie zrobili na szaro-maseczka ziaja z glinka-polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj będziemy się maseczkować. Tylko co tu oryginalnego wymyślić?
    Tak kocham odstawać w szeregu, a wszystko, co nowe i inne zawsze mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam się wykręcić, a została otagowana "z imienia i nazwiska", czyli z adresu bloga. teraz chyba nie mam wyjścia..

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ja już wiem, że bym się nie sprawdziła jestem strasznie niesystematyczna w maseczkach i peelingach twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ;) czasem ciężko jest samemu z siebie do czegoś się zabrać, a takie rzeczy mobilizują do działania

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysl na relaks! :) zapraszam do siebie! dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm juz widze kolejne recenzje maseczek na blogach :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ciekawe bardzo bo właśnie na urodziny dostałam maseczkę i muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny i innowacyjny pomysł :)

    + zapraszam do komentowania http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/paris-i-will-come-there.html

    OdpowiedzUsuń
  12. o super ;D
    maseczki mają dużo zalet ja akurat nie lubię..;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahah przez te tagi kupiłam dzis 3 maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę! Nie wiedzialam, że są takie akcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi milo, że przyłączyłaś się mojej akcji:) Nie widzę Cię jednak wśród moich znajomych? Ja obserwuję, bo muszę przeczytać te maseczkowe recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh, cięzko znaleźć tą chwilę dla siebie... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł, ale zastanowię się jeszcze nad wzięciem udziału ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)