piątek, 12 października 2012

Współpraca z e-drogerią kosmetykipolskie

Witam ;)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami pewną wiadomością ;) Otóż nawiązałam współpracę z internetową drogerią www.kosmetykipolskie.com, która oferuje moim czytelnikom jednorazowy rabat na zakupy w wysokości 10%. 

Drogeria ta oferuje nam bardzo szeroki wachlarz kosmetyków. Znajdziecie tam kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, ciała, włosów, kosmetyki kolorowe, perfumy, a także kosmetyki do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Wydaje mi się, że każdy znajdzie tam coś dla siebie, tym bardziej, że kosmetyki są w bardzo przystępnych cenach :) Ja jak troszkę uszczuplę moją kolekcję kosmetyków, to chętnie zaopatrzę się tam w kilka nowości.


Oto kod rabatowy specjalnie dla Was - BLOG6710
- Pamiętajcie, że kod ten jest jednorazowy i obejmuje cały koszyk. 
- Kod obowiązuje od dzisiaj do końca października, czyli do 31.10.2012, więc trzeba już zacząć się rozglądać po sklepiku, aby móc z niego skorzystać :)
- Aby skorzystać z 10% zniżki wystarczy wpisać powyższy kod na końcu zamówienia.

Zachęcam również do polubienia tej e-drogerii na Facebooku - będziecie zawsze na bieżąco z promocjami i nowościami w sklepie :)

***
I chciałam się pochwalić, że wczoraj zamówiłam kolejne pudełeczko ShinyBox ;) Dzięki Wam znów udało mi się zebrać 100 gwiazdek i zdobyć darmowe kosmetyki. Jeżeli jeszcze się nie zarejestrowałyście po darmowe kosmetyki to zapraszam do rejestracji TUTAJ. Ja wybrałam październikowe pudełeczko, już gdzieniegdzie czytałam co jest jego zawartością, ale o tym już niedługo (mam nadzieję) na blogu ;)



13 komentarzy:

  1. !!!!! ;)
    oddawaj shinyboxa!! :) pazdziernikowy jest jedynym, jaki bym zamowila do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! :D Ale możesz się zarejestrować z mojego linka, będę wdzięczna :D
      Już do mnie dotarło pudełęczko, ale o tym w następnej notce :)

      Usuń
  2. Hi dear!
    I love so much you're blog, follow u :)

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy w końcu ze mną ktoś współpracę nawiąże... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej współpracy i uzbierania punktów :) (dla mnie to a'wykonalne)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh ShinyBox w tym miesiacu jest cudowny;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)