piątek, 19 października 2012

Współpraca z e-drogerią nocanka.pl

Witam!

Dziś chciałabym się Wam pochwalić nową współpracą ze sklepem Nocanka.pl. Dziś dostałam paczuszkę z kosmetykami i za jakiś czas pojawią się tutaj recenzje tych kosmetyków. Zawartość paczuszki strasznie mnie ucieszyła, mimo iż sama kompletowałam swoje kosmetyki do testów i teoretycznie wiedziałam co się w niej znajdzie :) Ale mimo wszystko jak już się ma takie śliczności w łapkach to buźka śmieje się od ucha do ucha :)


Do testów wybrałam sobie plastry oczyszczające na nos (1), o których czytałam różne opinie i postanowiłam sama je wypróbować. Już od dłuższego czasu zabierałam się do ich zakupu, a kiedy zobaczyłam je w sklepiku to od razu powędrowały na moją listę ;) Mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę i poradzą sobie z moimi wągrami i oczyszczą pory.

Kolejnym kosmetykiem do testów są cienie marki Revlon (2). Zabijcie mnie, mam milion cieni, ale te musiałam wziąć i będę miała ich teraz milion jeden :P Podoba mi się fakt, że w pudełeczku jest dużo jasnego cienia, a także brąz i rudy, które pomogą stworzyć makijaż na każdą okazję.

I ostatnim kosmetykiem do wypróbowania jest matowy róż dopoliczków Revlon (3). W pudełeczku znajduje się malutki pędzelek i lusterko. Taki zestaw będzie idealny do torebki. Zdecydowałam się na różowy odcień, bo jeszcze nie mam takiego w swojej kolekcji - ostatnio zdałam sobie sprawę, że mam same bronzery ;]


Gorąco zapraszam Was do sklepiku, bo znalazłam tam wiele ciekawych kosmetyków i miałam ogromny dylemat "co wybrać?". A oto kilka przykładowych kosmetyków, które wpadły mi w oko i kiedyś będą moje :)


16 komentarzy:

  1. oO gratuluję:)
    Pisz posty czy maseczki są dobre:)
    Dawno mnie u Ciebie kochana nie było,muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :D Zazdraszczam i nie mogę się doczekać recenzji :D. Zapraszam do mnie u mnie również zapowiedź recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o gratuluję :)
    fajne rzeczy tam mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na recenzje ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam te plastry od nich - u mnie sie sprawdziły (o czym możesz poczytać na blogu) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. baardzo jestem ciekawa tych plastrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa tych plastrów, bo mi też niestety by się przydały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję Ci Iwono :) idealny zestaw :) musialas chyba poswiecic duzo czasu, zeby z tylu kuszacych kosmetykow wybrac te trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie fajne plasterki ;-), gratuluje wspolpracy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)