czwartek, 18 października 2012

Zielono-złoty makijaż

Witam!

Jak mija Wam ten tydzień? Mi strasznie szybko, nawet nie wiem kiedy uciekają mi kolejne dni tygodnia  -wiedziałam, że tak będzie jak zaczną się zajęcia. Na szczęście przyszły tydzień (parzysty) będzie luźniejszy i będę mogła poodwiedzać Wasze blogi i nadrobić zaległości z notkami :)

A teraz makijaż na szybko - jesienny w zieleniach, niebieskościach i złocie :)

Do przygotowania makijażu użyłam:
*podkład Catrice Photo Finish,
*puder sypki Manhattan Soft Mat Loose Powder,
*puder bronzujący Sunkissed,
*baza pod cienie ArtDeco,
*cienie z paletki ELF (limonkowy, błękitny, zielone jabłuszko, kremowy),
*maskara Avon SuperShock.





Myślałam, że takie kolorki nie pasują do moich oczu, ale ku mojemu zdziwieniu bardzo dobrze się czułam w tym makijażu :D  A tutaj cały makijaż:


13 komentarzy:

  1. cudne oczy ♥
    świetne kolory!:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie Ci pasują! ciekawe czy na mnie też by tak dobrze wyglądał ten makijaż ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas pędzi jak szalony... Makijaż śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny makijaż :) super wykonanie, połączenie i dobór kolorów! Taki już jesienny klimacik....

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż bardzo mi się podoba:-) masz piękne brwi:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tydzień jak zwykle ciężki, tak to już jest z tą edukacją. Makijaż bardzo mi się podoba, doskonałe dobranie kolorów
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ;) fajne przejście między cieniami.. niestety nie mój kolor więc rzadko zieleni używam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)