niedziela, 4 listopada 2012

Bransoletki z kokardką - biała, pudrowa, miętowa, różowa i zielona

Witam! ;)

Dziś bransoletkowy zawrót głowy ;) Pięć bransoletek w różnych wariantach kolorystycznych. Składają się one z trzech sznurów koralików (perełek, koralików crackle) przewiązanych tasiemkami i koronkami w kokardki. Dostępne wersje kolorystyczne: pudrowa, biała, miętowa, różowa i zielona. 


cena:
10 zł/szt

Wszystkie bransoletki są na sprzedaż, jeśli ktoś jest chętny na którąś z bransoletek to piszcie ;)

30 komentarzy:

  1. Śliczne, mam takie, tylko w innych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, szczególnie ta biała i miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te koronkowe kokardy są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, lubię takie z kokardkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, biała podoba mi się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  6. miętowa skradła me serce <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ta miętowa jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta pierwsza mnie zachwyciła! jest totalnie w moim stylu, przepiękna!

    co do wymianki to terminy są napisane u góry ;) do 2 grudnia najpóźniej należy wysłać swoją paczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Ja to zawsze taka zakręcona jestem :P

      Usuń
  9. a ile za przesyłkę takiej bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listem poleconym ekonomicznym - 5zł, a priorytetem 6zł :) Koszty wysyłki są stałe, bez względu na ilość zakupionych rzeczy ;)

      Usuń
  10. Cudeńka jak zawsze :D Najbardziej przypadła mi do gustu ta morska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała jest przepiękna , sama ostatnio sobie podobną sprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej się biała podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. druga najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne!
    skąd bierzesz materiały do wyrobu biżuterii:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Wam przypadły do gustu ;)
      A różnie, nieraz kupuję u mnie w mieście (mam hurtownie półfabrykatów), a nieraz przez internet :)
      Zależy co wpadnie mi w oko ;D

      Usuń
  15. musze się poważnie zastanowić nad tą zieloną dla mamy na mikołaja. Będzie trzeba ją wypytać ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie wiem kochane jak to rozwiązać, bo mam trzy pomysły.

    Pierwszy to taki, że dobieram nas losowo w pary i wiecie kto jest z kim, możecie sobie zobaczyć na blogu co druga osoba lubi itd.

    Drugi polega na tym, że dobieram nas losowo w pary jak wyżej, ale podaję tylko adres wysyłki, po którym nie powinien się nikt zorientować z kim jest w parze i będzie to taka niespodzianka jak się potem pojawi na blogu u kogoś.

    Trzeci natomiast jest taki, że każda osoba wysyła jednej osobie, ale dostaje paczkę od innej osoby niż ta, do której wysłała. Jednak ten pomysł jest najbardziej kłopotliwy, może się zrobić duże zamieszanie.

    Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. miętowa mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)