środa, 7 listopada 2012

Lekcja makijażu - różowo-orzechowy

Hej! :)

Dziś kolejna odsłona lekcji makijażu. Tym razem krok po kroku makijaż typowo jesienny w odcieniach różu i brązu. Jest to kolejny makijaż, który wykonałam przy pomocy paletki 100 cieni e.l.f.. Coraz bardziej przywiązuję się do tej paletki i używam jej praktycznie codziennie, więc w najbliższym
czasie spodziewajcie się recenzji z jej udziałem ;)

Do wykonania makijażu wykorzystałam:
* baza pod cienie ArtDeco,
* cienie z paletki e.l.f. (jasny liliowy, łososiowy, mocny róż, orzechowy),
* czarny eyeliner Wibo,
* maskara Avon SuperShock.





1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie, a następnie na całą powiekę ruchomą nanosimy jasny liliowy cień.
2. W zewnętrzny kącik oka nakładamy mocny różowy cień i rozcieramy go ku górze. Odrobinę cienia nakładamy również w załamaniu.
3. Obok różowego cienia nakładamy orzechowy cień i delikatnie rozcieramy.
4. W zewnętrznym kąciku aplikujemy mocny łososiowy/delikatnie czerwony cień. Tym samym cieniem podkreślamy dolną powiekę.
5. Czarnym eyelinerem rysujemy kreskę na górnej powiece i delikatnie wyciągamy ją ku górze.
6. Tuszujemy rzęsy.


Aaaaa i jeszcze chciałam się pochwalić, że w ostatnim czasie zakupiłam pędzle do makijażu, ale o tym już w kolejnej notce ;)

12 komentarzy:

  1. ładne kolory :)
    nie mogę doczekać się postu o pędzlach :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie ;) nie umiem się malować cieniami, a czuję, że to mi pomoże ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka :)
    bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny makijaż, muszę sobie zrobić kiedyś coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam makijaże z eyelinerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na KONKURS :) DO WYGRANIA BUTY! :)

    http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/2012/11/renee-me.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)