wtorek, 6 listopada 2012

Mikołajkowa wymianka

Hej!

Dziś chciałam Wam opisać akcję do której w ostatnim czasie się przyłączyłam, a chodzi tutaj o "Mikołajkową wymianę" u Égotiste. Myślę, że jest to super sposób, aby zrobić komuś przyjemność poprzez mały upominek i same również takim zostaniemy obdarowane ;) Zgłoszenia zbierane są do 20 listopada, więc jeśli jesteście zainteresowane, to możecie jeszcze dołączyć się do tej zabawy. 

A co powinno znaleźć się w takiej paczuszce? Coś słodkiego, coś ładnego, coś własnoręcznie zrobionego, coś kosmetycznego, a także coś od Was, co tylko wymyślicie i będziecie chciały podarować. Wartość takiej paczki to około 40 zł. Dokładne zasady akcji znajdziecie na blogu inicjatorki tej zabawy :) Wystarczy kliknąć na poniższy bannerek:



 Co myślicie o takich wymiankowych akcjach? Jesteście za, czy raczej wolicie się w to nie angażować? 
 Chętnie poczytam Wasze opinie na ten temat ;) 

15 komentarzy:

  1. gdybym mieszkała w PL to na pewno wzięłabym udział :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Walcz kochana z tymi opakowaniami, walcz, aby Ci się składowisko nie zebrało :)
    Ja się przyłączyłam już oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze się muszę nad tym zastanowić ;) w dodatku każdy by chciał inną formę jak na złość, haha ;)
    ii dziękuję za ten promocyjny post, nie wiem jak się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa i miła akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za, ale angażuję się w inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się oczywiście zgodziłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dołączyłam do tej akcji - uważam, że miło zrobić coś miłego dla innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ale się powtórzyłam 'miło zrobić coś miłego', okropność.

      Usuń
  8. super pomysł, tylko nie każdy spełnia warunki... ehhh :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)